питання житла
Добрий день, допоможіть мені, у нас з чоловіком почались тяжкі відносини. Але колись він також казав що уйде зараз постіно. У нас склалася ситуація що в моїх батьків є дім великий можна сказати на дві сімї, щоб не знімати жилє ми почали разом з ними жити, спочатку жили узлагоді потім він почав казати, що його невлаштовує жити за містом, у моїх батьків є квартира у місті я йому предлогала їздити туди а його не влаштовував район, батьки не задавали квартиру, зараз почали. Він згадав що є квартира і хоче туди їздити. Його не влаштовує дім.він каже чому мені батьки не куплять .Ще чоловік каже що давай ми будемо знімати квартиру, я сказала давай ці гроші на свою квартиру будемо відкладати.
Я останнім часом розумію я і мої батьки повинні все зробити його батьків нічого і він сам теж нічого.
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Настя, Ви хочете зберегти сім"ю? Якщо так, то знімайте квартиру і живіть окремо, так, як того хоче чоловік. Інакше є ризик, що стосунки зруйнуються. Краще залишитись без своєї квартири, на зйомній, але поруч з коханою людиною, аніж відкладати грошу на якусь міфічну квартиру в майбутньому, яку можна згодом і не купити, а в цей час стосунки продовжуватимуть руйнуватися. Зробіть щось вже зараз для стосунків. Це вартує будь-яких грошей
Дополнение от автора
Я розумію я буду знімати а не він.
психолог онлайн
Знімайте спільно. Оплата - пополам. Лише так. Інакше це теж перекошені стосунки. Якщо не погоджується, запитайте, як він це собі уявляє, що ви утримуватимете сім"ю? (Хоча, якщо у вас в парі були домовленості, що саме ви утримуєте сім"ю у питанні житла, то тоді все зрозуміло, нічого не треба проясняти).
психолог онлайн
Добрый день, Настя!
Я так понимаю, что все вопросы Вашего проживания решали Ваши родители. Ваш муж готов взять на себя ответственность по сьему жилья? Ваш основной страх, я так понимаю, в том что это ляжет на плечи Ваших родителей?
Дополнение от автора
Ми з чоловіком разом працюємо в моїх батьків жили до цього в гуртожотку я зараді нього плюнала на свій комфорт. Потім мої батьки пострїли будинок ми переїхали разом.Батьки взагалі не вмішуютьсяв наші відносини навіть коли він мене обзиває.
Я не протів ідти на квартиру но я хочу щоб всі це зробив а не я.
Просто є випадки що він хоче там гаджет якісьв ітогі я даю гроші він має його тому що він не може його оплатити я не знаю де його гроші ми однакову з.п. получаєм я відложую а він не може.
психолог онлайн
вам варто укласти контракт про сімейні розтрати. Я раджу зробити спільну касу для оплати житла. І перебратися на зйомну квартиру за умови, що оренда буде оплачуватись з цієї каси. Якщо чоловік не вноситиме грошей до каси, ви можете перглянути контракт і домовитись по-новому - що ви, наприклад, повертаєтесь у батьківську хату, за яку не треба платити. Якщо чоловік не погоджуватиметься повернутись, запитайте, які він має варіанти. Завжди треба пробувати домовлятись
психолог онлайн
Тетяна Артеменко
Большая ошибка женщин, когда они стараются решать материальные вопросы за своих мужчин. Мужчина, добытчик, по своей природе, если он не будет "охотиться", то он начинает деградировать. Вы первоначально решали много тех вопросов, которые должен был решать он. В жизни бывают разные сложные моменты и, конечно, мы должны помогать друг другу, но Ваше желание помочь "инвалидизирует" его, как мужчину, а потом Вы не знаете, что с этим делать, он уже привык. Если он что-то хочет, то поговорите с ним, как он планирует решать этот вопрос с финансовой стороны. Вы можете тоже внести какую-то свою часть, но не всю
консультация психолога
Настя, з вашого опису, очевидно, що ви розумієте - чоловік використовує вас і для нього це не проблема. Вам потрібно, щоб цей факт ствердив психолог? А якщо б не було ваших грошей, гаджетів, житла ...чи була б ця людина поруч?
психолог онлайн
Какой вы сама видите выход из ситуации?
Я так понимаю есть немало проблем в отношениях с мужем и жилье это вершина айсберга. Вопрос в том, готов ли муж вместе с вами решать эти проблемы или его все устраивает?