Як заставити чоловіка щось змінити?
Мені 27 років,я вагітна другою дитиною.маю роботу за яку получаю мінімальну зарплату,мій чоловік має зарплату в районі 8-9тисяч, маємо кредит на машину який за два місяці виплатимо. Хочу спитати поради як я можу вмовити чоловіка на іншу роботу ,тому що буде друга дитина фінансування потрібно більше,а чоловік не хоче нічого міняти, йому добре піти на роботу випити,попрацювати і прийти додому коли на столі тепла вечеря свіжо зварена кава і все стоїть його чекає. Він 15 років на одній роботі,каже що як кудись поїде то не зможе без дитини бути. Я з своєї сторони бачу що ми незводимо кінці зкінцями не можу його вмовити поїхати заробити більше. Я не маю грошей навіть дитині купити фруктів,а маю йому купити сигарети.... Як заставити чоловіка щось змінити бо я так більше не можу???
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Здравствуйте.
У вас скоро будет второй ребенок и возможно в связи с этим у вас обострилась потребность в финансовой безопасности. Тем не менее вы пишите о том, что скоро выплатите кредит за машину и по идее появятся свободные деньги. И как-то это плохо связывается с тем, что вы пишите плохо сводим концы с концами
цитата:
Я з своєї сторони бачу що ми незводимо кінці
Возможно для мужа работа на которой у него есть стаж 15 лет является для него важной и ценной. Вы говорили с мужем о своих беспокойствах? Что он говорит по этому поводу?
психолог онлайн
Добрый вечер!
Вы можете с ним поговорить о своих переживаниях, когда появится еще один ребенок и о том, как Вы будете планировать свой бюджет дальше. Как Вы можете на него повлиять, если он сам этого не захочет?
Дополнение от автора
Ми зним говорили і він розуміє що фінанси у нас малі. На роботі в нього немає кар'єрного зростання,він просто боїться щось міняти, а витрати в нас збільшаться перша дитина піде осінню в школу,на другу теж потрібно чимало грошей.
психолог онлайн
Поговорите с мужем о вашей финансовой проблеме, узнайте, как он эту ситуацию видит
Но, вообще, никак вы не уговорите, не заставите человека поменять то, что ему не хочется менять. Я бы предложила вам подумать о подработке (какой-то онлайн вариант), чтобы были доп.деньги.
Все таки рождение детей это ответственность и решение двоих. Вы же согласились родить второго ребенка в таких условиях. Возможно для мужа это по умолчанию означает, что и вы согласны на такие условия.
консультация психолога
Якщо слова не діють? Змініть ситуацію? Дитині фрукти, та й вам не завадять, а чоловіку геркулес на сніданок-обід-вечерю. Випробувано. Ефективно. Сваритися нема сенсу.
психолог онлайн
Мы не можем повлиять на другого человека, если он сам этого не хочет. Ваш муж не привык к тому,чтобы что-то менять.