Доброго дня,проблеми в стосунках
Моєму хлопцю 21 рік,зустрічаємось близько 7 місяців.І вже виникають сварки кожного дня.
Я ревную його до друзів,те що він проводить з ними час.З однієї сторони,я не хочу зробити його своєю власністю,а з іншої нічого не можу зробити зі своїми емоціями.Мені не подобається його спосіб життя і його ж друзів.Вони розслабляються,якщо можна так сказати на ігрових автоматах.А мій хлопець занадто азартний для такого виду відпочинку.Я йому про це говорила,але зараз йому цікаво саме це і він нічого не бажає з тим робити ,а просто розійтись-в мене не виходить.Одного разу я його вже вигнала з речима ,але потім всеодно про це пошкодувала.
На почві цього,моя нервова система просто не витримує.В мене відразу панічні атаки,сльози та нерви.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Виктория Костюкова
Возможно у вашего МЧ уже игровая зависимость.
Если вам уже изначально не нравится его образ жизни, то сложно будет строить серьезные отношения. Вы ведь изначально не принимаете его, какой он есть.
психолог онлайн
Здравствуйте. Какие вы для себя видите варианты решения этой проблемы?
психолог онлайн
Виктория Костюкова
Підтримую припущення психолога Валентини Михайлівни, що у Вашого хлопця ігрова залежність. Або є всі підстави для того, щоб вона виникла. Для чого Вам такий чоловік? А ось для чого - щоб відчувати образу, біль, паніку та інше. Ви самі для себе робите ці відчуття. Розумом - ні. На підсвідомості.
Ви зустрічаєтесь, чи є сексуальні стосунки? Цей аспект важливий. Зазвичай, дівчатам важко перестати зустрічатися із хлопцем, з яким є секс. Інакше - немає ніяких причин бути разом при щоденних сварках. Або ми приймаємо людину такою, як вона є, або потрібно шукати іншу.