Допомога дитячого психолога
Добрий вечір,у дитини 9 років певні проблеми. Батьки закордоном і їй не вистачає уваги,дитина агресивна по відношенню до рідних та знайомих,не має бажання ходити в школу,може дозволити собі вдарити старших. Порадьте,як з цим боротись?
Вопрос от: ; Возраст: 20
консультация психолога
Щоб допомогти дитині(а не боротися з нею), потрібно поспілкуватись і зрозуміти, чому саме так вона поводиться. Її відчуття, почуття, думки, емоції? Ваш намір побороти і буде викликати опір та агресію.

психолог онлайн
Доброго вечора.
З ким постійно знаходиться дитина, якщо батьки за кордоном? Це хлопчик, чи дівчинка?
цитата:
може дозволити собі вдарити старших.
А ці старші не дозволять собі такого, або вербальної агресії (звинувачення, погрози, крик...) по відношенню до дитини?
Дополнение от автора
Хлопчик,живе з бабусею,сестрою та дядьком. Коли він не чемно себе поводить,то без вербальної агресії не обходиться. Я поводить нечемно він себе кожного дня.
психолог онлайн
Если у ребенка нет неврологического расстройства он таким образом от чего-то защищается. Вам нужно индивидуально обратиться к
детскому психологу или к нейропсихологу для прояснения причин.
психолог онлайн
Добрый вечер!
Скажите, как давно родители живут отдельно? Ребенку может сильно не хватать маминого внимания, тепла и забот. Он может злиться на мать, что она его оставила, но так как ее нет в доступе, он это проявляет на окружающих, так смещенная агрессия.
психолог онлайн
Вітаю вас! Вам 20- років і ви цьому хлопчику хто приходитесь?
То важливо.
Батьки обидвоє за кордоном?
Якщо вони мало, що контактують з дитиною, то певна річ буде агресія і буде рости. Рекомендація скайп щовечора чи інший зв"язок з батьками і хлопчику. Обов'язково до дитячого психолога на обстеження до невролога можна звичайно чи немає фізіологічних змін в мозку, бо можливо і я стикаюсь на жаль з такими випадками коли є на енцефелограмі зміни і тут потрібна медикаментозна підтримка. Хоча з причинами агресії, високою тривогою і злістю як захист на зовні працюю те ж. Важливо усунути причину і тоді взаємодії стануть легшими. Бо це може перерости у неврози, пізніше паніку, тривожну особистість, яка лише таким чином звикла вирішувати питання з усіма. Від того всім довкола буде не прото. А підлітковий вік в 11 років почнеться вибух гормонів. То я не лякаю, то все і навіть про більше мовчу, що може бути. Незволікайте точно!!!