Наркотична залежність
Мені 18 років, після втрати батьків у мене почалась депресія, я нікого не хотіла бачити і знати, але познайомилась з хлопцем, який для мене став єдиною підтримкою і надією, щоб жити дальше.. Тільки йому я змогла поділитись всім що весь час тримала в собі , мені стало краще, і я почала жити тільки ним , і для нього ..І коли він запропонував перший раз соль , казав що нічого не буде , просто покрвщиться настрій . Я повірила , і думала що після 1 разу нічого не буде , але я захотіла знову і знову .. після 3 міс.вживання , я зрозуміла що потрібно щось робити , я хочу жити нормально ..для цього мені треба розірвати звязок з всіма хто зміг би мене зламати , і це він , хлопець в якого я закохалась і тепер не уявляю життя без нього...
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Олена Анатоліївна Летута
Тетяна Артеменко
Добрый день!
очень сочувствую тому, что Вам пришлось пережить потерю родителей в таком раннем возрасте. С эти тяжело справиться даже взрослому человеку. Вам нужна помощь и поддержка. те отношения, которые Вы описываете со своим молодым человеком, нельзя назвать здоровыми, он Вас инвалидизирует. Вы уходите от реальности и разрушаете себя. Вам нужно найти центр помощи для наркозависимых в своем городе и обратиться за помощью. Постарайтесь ограничить сейчас круг общения с этими людьми. У Вас есть кто-то еще из близких, кто бы Вас мог поддержать и помочь?