Суїцидні думки
Вже напротязі пів року думаю як покінчити своє життя. Стараюсь відганяти ці думки але з кожним днем розумію що заглиблююсь в них більше і більше. Відчуваю що прийде час і я це зроблю. Не бачу ніякого смислу свого життя, якщо раніше мене стримували діти то тепер мене нічого не цікавить. Немає бажання виходити з дому, піклуватись про дітей, навіть вставати з ліжка. Просто хочеться щоб мене ніхто не зачіпав. Рідним нічого не говорю, та я думаю що їх це і не цікавить. Якби ж хто знав який жах в моїй голові. Не знаю як вибратись з цього стану.
Вопрос от: ; Возраст: 26
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Добрый день!
Очень сочувствую тому, что Вам приходится сейчас переживать в жизни. Вы могли бы немного рассказать о себе? Что у Вас могло произойти перед этим, что Вы начали себя так чувствовать? Вы обращались за помощью врача психиатра за медикаментозной поддержкой?
Дополнение от автора
Ці думки були раніше ще напевно з підліткового віку але я виходила з цього стану сама, починала через силу щось робити( прибирати, іти по справах в місто тощо). Коли народилися діти, вони виводили мене з цього стану бо думала на кого я їх лишу. Але тепер розумію що мене більше це не стримає. За останніх пів року дуже хворіли діти, кожний місяць з лікарні в лікарню, ще фінансові проблеми підключились та й з чоловіком стосунків ніяких, живем аби жити. До лікарів я не зверталась, тому що боюсь осоду, хоча розумію що потрібно. Пробувала пити Гідозепам але він мені не допамагає. Здається я тільки піднімаюсь ніби все добре, а мене кожна проблема знову збиває з ніг і цього разу я відчуває що немає більше сили підніматися.Просто втратився сенс життя повна апатія до всього.
психолог онлайн
Дмитрий Алексеевич Ратушный
Здравствуйте. Если вы пишите сюда, на сайт, это говорит о том, что все же ищите помощь для себя. Вам стоит для начала обратиться к психиатру для назначения вам препаратов, которые помогут улучшить ваше состояние. И вам нужна психологическая помощь, поэтому хорошо было бы обратиться к психологу очно.
психолог онлайн
Вы можете обратиться в свою поликлинику к врачу психиатру, чтобы он Вам правильно подобрал препараты и дозировку, согласно Вашему состоянию. Не занимайтесь самолечением, пожалуйста. Я понимаю, что у нас в обществе есть предрассудки, но это отголоски еще с советских времен о психиатрии. Очень много людей принимают те или иные препараты, не зависимо от заболевания. Психическая боль может быть сильнее, чем физическая. Вы говорите, что справлялись, как могли, но уже нет сил. Если вовремя обратитесь, то Вам станет гораздо лучше. Вы должны понимать, что идет сбой на физиологическом уровне. Вашим детям нужна мама, сделайте это ради них. Вы также можете обратиться к врачу психиатру частным образом. После приема препаратов, я бы Вам рекомендовала обратиться за психотерапией, чтобы можно было поработать с причиной
психолог онлайн
Вам нужно обязательно обратиться к психиатру, чтобы вам подобрали антидепрессанты.
Не надо из пить самостоятельно. Потому что как раз таки неправильно подобранный препарат может усугубить ваше состояние.
И да, мужу нужно было бы рассказать о вашем состоянии