я нікому непотрібна,лишня?
Добрий вечір!
Мені,постійно вдома говорять ти ніхто,й нічого робить не можеш,хоча яварю їсти.вбираю.тільки запросять на роботу тебе не візьмуть,й не беруть.,коли я зникну з квартири,бо заважаю,рідним будувати,родину свою,я лишня.все кипить в середині.зустріла чоловіка,сказав.що я не красива,нема за що полюбить,пишу,бігаю за ним,питаю себе для чого,коли ти не потрібна нікому.,й собі.розумію ,що пу далі мандрувати в небо.я хочу жить.даруйте,що дурне напевно написала.дякую Вам.
Вопрос от: ; Возраст: 37

психолог онлайн
Здравствуйте. Кто вам говорит такие слова, с кем вы живете? Что происходит в вашей семье?
психолог онлайн
Правильно ли я поняла, что вы живете с родителями, которые вам говорят так?
По какой причине живете с ними? Почему не съедете от них, хотя бы на съемную комнату, чтобы не слушать гадости в свой адрес?
Работаете ли вы?
психолог онлайн
Доброї ночі! З Вашого листа зрозуміло, що Вам варто попрацювати зі своєю самооцінкою та усвідомити, що Ви унікальна особистість, якої більше нема і не буде. Чудово, якщо Ви знайдете можливість жити окремо на власній території. А краса - річ суб'єктивна. Зовнішність не є перешкодою для особистого щастя чи успішності загалом (наприклад, улюблениця молодіжних кінострічок та серіалів Меліса Джоан Харт має досить помітний дефект повіки - по при те її запрошують на головні романтичні ролі; Барбара Стрейзанд - ніколи не була красунею, але талановита і популярна й досі; Нік Вуйчич - чоловік без рук і ніг! який надихає своїм успішним життям мільйони людей...). І прошу Вас, не треба бігати за тим, хто Вас не здатний розгледіти. Полюбіть себе - тоді й оточуючі почнуть цінувати Вас. Сказати легко - зробити легко також, якщо Вас підтримає на цьому шляху спеціаліст.
Щиро бажаю Вам щастя!
психолог онлайн
,Добрий ранок! Дуже співчуваю, що Ви потрапили у таку неприємну ситуацію. Але , хто обирає це робити і слухати "постійно вдома говорять ти ніхто,й нічого робить не можеш,хоча яварю їсти.вбираю.тільки запросять на роботу тебе не візьмуть,й не беруть.,коли я зникну з квартири,бо заважаю,рідним будувати,родину свою,я лишня.все кипить в середині.зустріла чоловіка,сказав.що я не красива,нема за що полюбить,пишу,бігаю за ним,питаю себе для чого,коли ти не потрібна нікому.,й собі.розумію ,що пу далі мандрувати в небо.я хочу жить.даруйте,що дурне напевно написала" ?. Як це Вам допомагає? Може треба вже передивитись своє життя і робити те, що Вам хотілось би. Що це може бути? Щоб робили, якщо б у Вас все було добре?