Як позбавитись від роздратування?
Добрий вечір, в цьому році, після завершення навчання в університеті, пішла працювати в школу за фахом. В принципі, робота мене влаштовує, у ній, як і в будь-якій, є свої плюси і мінуси. І якщо в фінансовому плані все дуже печально, то психологічна віддача і результати учнів підбадьорюють. Але проблема полягає в тому, що робота з дітьми часто вимагає дуже великого терпіння, а інколи, і титанічних сил, щоб стримувати себе від необдуманих слів і підвищого голосу по відношенню до дітей, які, безумовно, в силу свого віку, у більшості випадків діють незумисно. І ось під кінець семестру моя тактика, якій я дала назву《все тримати в собі》почала давати тріщину. Я помітила, що останнім часом стала дуже роздратована вдома, можу почати сварку з нічого. Розумію, що з цієї ситуації потрібно шукати вихід, але що робити не знаю. Книжні поради більше відпочивати, релаксувати не діють. Що можна зробити для зменшення роздратування?
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
цитата:
Я помітила, що останнім часом стала дуже роздратована вдома, можу почати сварку з нічого. Розумію, що з цієї ситуації потрібно шукати вихід, але що робити не знаю. Книжні поради більше відпочивати, релаксувати не діють. Що можна зробити для зменшення роздратування?
Поработайте с психологом на эту тему. Важно не задавливать в себе это чувство, а осознавать и подбирать форму выражения этого чувства.
психолог онлайн
Добрий ранок! Що саме Ви тримаєте у собі? Як це можна виражати у адаптивний, екологічний спосіб, щоб не травмувати дітей? Як Ви поповнюєте свої ресурси, відпочиваєте?
психолог онлайн
Доброе утро. Можно понаблюдать за собой: что именно вызывает раздражение, что подавляете, сдерживаете и с этим поработать.
психолог онлайн
Ася, якщо Ви просто будете тримати своє роздратування "у собі", то це може вилитися у низку психосоматичних захворювань. Наприклад, якщо чайник поставити на плиту та закрити носика, щоб не виходив пар - рано чи пізно чайник вибухне. Теж саме може трапитися із людиною. Вам необов'язково душити свої емоції. Ви повинні озвучувати їх дітям. Звичайно, не кричати, а спокійно пояснювати, що їх поведінка чи ще щось Вас засмучує. Щоб позбутися цих негативних емоцій є безліч технік :
можна поїхати у безлюдне поле, ліс чи ще кудись і усі свої пригнічені та задушені емоції прокричати. Також свої емоції можна виплеснути через творчість, наприклад, промалювати проблему. Або у заняття спортом, адже навіть проста пробіжка допоможе "випустити пар".
Якщо нічого з цих варіантів не допомогає, то звертайтесь до психолога. Це допоможе Вам розібратися і в самій ситуації і зрозуміти чому у Вас виникає це роздратування. Успіхів