Як йому пояснити ?
Привіт психологи мене звати Аня і мені 21 рік . У мене є молодший брат якому 18 років . З яким ми мешкаєм у будинку наших батьків . А от самі наші батьки мешкають в Польші томущо вони раз поїхали туди на заробітки та вирішили там залишитися назавжди . Ми з братом чесно кажучи навідь і не проти томущо батьків і так дома майже не було , постійні розїзди по закордонах .
Моя проблема заключається в тому що я не знаю як дещо пояснити моєму молодшому брату Андрію якому 18 років не давно стукнуло .
Проблема в тому що мені здається що він зловживає моєю наївністю . І також що включаючи той факт що він уже не маленький в статевому плані , мене це лякає . Одне діло купати його коли він був малим . Так ми завжди купалися разом АЛЕ тепер коли він виріс він продовжує просити щоб ми разом покупалися , давай я намилю тебе і так далі , мені від цього стає не пособі . Особливо мене розізлило після останнього випадку . Коли була сильна гроза він проситься до мене в ліжко , притуляється до мене і спить але сьогодні я не могла заснут від того що його стояк давив мені поміж сідниць . А потім він почав ним двигати в перед та назад і я була взагалі в шоці АЛЕ те що сталося потім повергло мене в ШОК . Він почав засовувати свій пісюн все глубже ( добре що хоть через трусики ) і потім через деякай час по моїм сідницям потекло що тепле ВІН КІНЧИВ , ФУ , прям на мої сідниці . Такого раніше не було , ну да він міг потертися об мене своїм вставшим пісюном коли ми спали , це було дивно але я думала нуй нехай АЛЕ кінчити на мої трусики цеж край .
АЛЕ найгірше що цеж я його до такого довела ( ну якщо логічно подумати ) . Психологи ДОПОМОЖІТЬ , що мені далі робити щоб все не стало щє гірше . Томущо а в друг наступної ночі він стяне з мене трусики і всуне в мене свій хуй поки не конче . Я навідь боюся собі про це приставити . ЩО МЕНІ РОБИТИ , ЯК ЙОМУ ПОЯСНИТИ ЩО МОЯ ВСЕДОЗВОЛЕНІСТЬ ПЕРЕЙШЛА ДОПУСТИМУ МЕЖУ ???
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Ольга Корбут
Доброго дня. Складні у Вас із ним стосунки. Перше, із чого варто було б почати : виключити із братом якмога більше фізичних контактів. Ніякого ліжка, сумісних ванн та напіводягненності. Абсолютно. Якщо він наполягає - зверніться до поліції, бо це сексуальний злочин. Завжди закрывайте двері у кімнату. Що ви думаєте про Ваші з ним стосунки, на що вони схожі?
Дополнение от автора
Прості стусунку як брата з сестрою . Хоча раніше я все переводила в шутку . Коли він любив погратися , типу поборотися . Але тепер це виглядить як спосіб полапати дурненьку сестру .
Дополнение от автора
Доречі щодо закритих дверей . Я раніше закривала їх але потім він так часто почав бігати скрізь що мені було простіше скрізь повідчиняти двері щоб не вставати з ліжка і не відчиняти їх по сто раз . Я тільки зараз задумалась чому він став таким . Я в усьому винна . Томущо ранвше я як ходила купатися то він міг зайти в тоалет щоб попісяти . А зараз виріс і я купаюсь а він захадить і не соромится що там за ширмою я голяка стою . Хоча тепер я розумію чому він ходить купатися після мене . Звичайно можнаж зайти у ванну коли я купаюсь пофантазувати всяке собі .
БЛІН саме найгірше що коли ввн каже тобі спинку потерти . Я кажу так томущо самій то не зручно . Алеж він то дивиться точно не на спину яку милить . Ех я мабуть НАЙГІРША СЕСТРА , раз сама таке допустила . Своїми руками поламала його долю .
І що тепер робити ???
психолог онлайн
Розпочніть із того, що закриваєте двері і чітко йому про це кажете. Зараз ви думаєте про його долю, а не про свою безпеку. Повністю виключіть всі фізичні контакти, пояснивши чому так. Закрывайте двері. Завжди. Якщо нема, то придбайте замки. Вам доведеться сильно змінити своє життя, щоб щось змінити у Ваших стосунках.
Дополнение от автора
Дякую . В 21 рік пора вже думати головою . Доречі замки я вже купила . Зараз попросила щоб він допоміг мені їх поставити . І якраз коли будем ставити замки у нас буде час щоб поговорити з ним . Дякую вам Петро за допомогу ;) 😊
психолог онлайн
Здравствуйте. Я абсолютно поддерживаю ответ моего коллеги. Если поведение вашего брата перешло все границы, то пора сказать своё чёткое «стоп». Иначе это можно рассматривать как факт насилия, что очень часто встречается среди близких родственников.
Ваш брат (взрослый мужчина) удовлетворяет свои сексуальные потребности, и то, что произошло в вашей спальне можно назвать инцестом.
С вашей стороны необходимо: чёткое понимание того, что вам не нравится действия вашего брата, что вы действительно не получаете от этого удовольствие, что вы хотите это прекратить. Тогда вы объясняете своё видение брату и сводите до нуля все физические контакты.
психолог онлайн
Радий допомогти. І наостанок :якщо брат не зупиняється, то зверніться до поліції.
психолог онлайн
Добрый день!
Я думаю, что в том, что между Вами происходит есть вина Ваших родителей. Они с детства Вас купали вместе и у Вас у двоих нет понятия отдельности в психике. Вам сложно самостоятельно справляться со взрослыми проблемами в жизни и, поэтому приходиться держаться один одного. Вы сейчас выступает в роли мамы для своего брата. Вам нужно четко выстроить границы со своим братом. Вы должны понимать, что рядом с Вами взрослый мужчина, который может сделать Вам ребенка, это уже не детская игра. Возможно, что Вашему брату просто некому было это объяснить и он просто идет за своими инстинктами. Поговорите с ним об этом. Конечно, Вы не должны спать вместе, купаться вместе и тереть спинку друг другу, потому что это все вызывает сексуальное возбуждение
Дополнение от автора
Дякую . Ви всі супер 😉 😘 💖