Це сильно погана поведінка чи ні ?
Мене звати Віка мені 21 рік і я красива брюнетка яка має апетитну фігуру а особливо підтянуту попку і гарні груди . Чесно признатися я часто люблю цим користатися . Топто зваблювати чоловіків .
І от недавно я вирішила запитатися у вас - чи сильно поганим вважається те що я люблю спукушати свого молодшого 18-ти річного брата Богдана . Впринципі тут нічого страшногож нема . Тимпаче цеж так весело . А найбільше це подобається мені .
Я полюбляю інколи з нього поприкалуватись по сестринськи . Це так весело бачити як я його заводжу і від начинає збуджуватись 😃😄 . Наприклад коли прошу його помити мені спинку чи зробити масаж . А особливо мені подобається коли вночі льє сильна гроза з громом та блискавкою . І я стукаю до нього в кімнату і прошу переночувати з ним бо наче мені страшно , а потім коли він повертається до мене обличчя я повертаюся до нього своєю попкою і починаю приближатися до нього 🤣 в нього тоді такий стояк стає 🤣 одразу в туалет починає бігти коли я починаю попкою давити на його член 😁
Алеж це просто прикол і тут нічогож страшного нема? Особисто я думаю що це такі ржачні міні пранки .
Раз навідь дуже ржачно вийшло він був красний як буряк . Я короче займаюся фітнесом і він про це знає і от одного разу як батьки пішли на роботі я вдягла лосіни і футболочку і зробила вигляд що займаюсь фітнесом і нечайно потянула ногу . Починаю кричати , стогнати . І звісно на крики прибігає Бодька і каже що таке а яж і кажу связки потянула поможи діти до ліжка . Потім ми прийшли до ліжка і я кажу щоб він бинт знайшов щоб ногу перевязати в місці де я ногу потянула . Ну він приніс бинт і каже що далі робити і я йому й кажу . Лосіни нові і од бинта будуть грязні тому зніми з мене лосіни і обв ' яжи мені ногу поближче до трусиків . Виб його бачили коли він з мене лосіни стягував 🤣😂😁 А потім дивится і я кажу ну лосіни ти зняв а тепер ногу перевяжи отут а сама кажу щоб друга нога тобі не заважала я ноги розставлю 😆😂😃🤣 . А він я покраснів як помідор 😂 ногу перев ' язує і весь час на трусики погляда плюс до всього ноги то я розставила то в нього вставати почав і він зав ' язав мені ногу і бігом побіг з моєї кімнати стояк незамітно руками прикривши 😂😂😂🤣
Я вам чогож пишу . Хочу спитати як людей розумних . Яж нічого страшногож не роблю просто сімейніж підколки . Пранки ржачні та і все . Правдаж ???
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Ксения Шалимова
Добрый вечер, Вика!
Если Вы сюда пишете, то у Вас есть сомнения касательно того, правильно ли Вы делаете, что соблазняете своего брата. Я Вам скажу, что Вы делаете не правильно. Это похоже на инцест. Зачем Вы это делаете? Ведь это влияет на его психику, тем более, что он еще может быть к этому не готов. Это своего рода сексуальное насилие, только без проникновения. Он взрослый мужчина, который может зачать Вам ребенка. Это уже не шуточки. Если Вы чувствуете себя сексуальной, то лучше это делать со своим молодым человеком, а не с братом.
психолог онлайн
Ксения Шалимова
Вика, ваше поведение кажется абсолютно неуместным. Более того, вы получаете от этого удовольствие. Мне очень жаль вашего брата.
Но может быть вы и хотели получить от психологов таких реакций, подтверждения, что вы «плохая сексуальная брюнетка».
Дополнение от автора
Ем .... Ольга Володимирівна - а причому тут інцест . Яж зним не займаюсь сексом . І не нагибаюсь раком і не кажу давай війди в мене . Просто це ви шото не то сказали . Я не розумію при чому тут інцест ?
А по друге Ольга Корбут я вам пишу не через те що типу я гарніша і кращя вас . Просто один з моїх друзів а точніше Павло сказав мені - Вікусь ти звичайно вибачай це не моя справа але ти не боїся одного разу проснутися через свої дибільні жарти із його членом в своїй жопі .
І от через це я вам і пишу щоб довести що це просто шутки от і все . Тимпаче чого його жаліть він то живе з такой то сестрой , любий би хотів бути на його місці . Я не тільки гарна сестра але сестра з юмором . Хіба це погано ?
психолог онлайн
Віка, для Вас це норма і жарти. Тож, для Вас воно так і є - просто жарти, і не більше. Хай би так і було, ось лише разом з жартами це ще і стаття кримінального кодексу України, мені жаль, що так, але ви можете потрапити до тюрми. Мені також жаль, але, керуючись правилами своєї професії, я вимушена повідомити про вашу поведінку правоохоронні органи. Я не можу не повідомити з тієї причини, що якщо я не повідомлю, то стану співучасником цієї ситуації і буду покарана. Я дуже перепрошую, як проти людини проти Вас я нічого не маю. але як законослухняна громадянка я маю обов"язок, який не можу не виконати. Це буде кіберполіція. Ще раз перепрошую
психолог онлайн
Ксения Шалимова
Согласен с коллегой, своими действиями Вы отыгрываете свои фантазии, и Вы действительно максимально близко подошли к теме инцеста. И это не пранк и не юмор, а полноценное соблазнение.
психолог онлайн
Вика, то, что Вы пишете уже не шутки, а за это есть статья за совращение малолетних, то, что Вы делаете. Вы совершаете психологическое насилие над своим братом.
Дополнение от автора
А знаєте чому я так поводжусь ???
Дополнение от автора
Томущо жіночи потреби то є . Аж сфербить . АЛЕ ЖОДЕН чоловік не заведе зі мною відносин а знач я НІКОЛИ не станою матірю . ТОМУЩО крім супер фігури є одне НО
Дополнение от автора
Одна бабка нечайно одного в річку столкнула . Я думала спасу його але він голову об камінь розбив . Менти приїхали а бабку як вітром здуло а мені не повірили що це якась там бабка зробила . От 3 роки і відмотала . Такщо три роки ізбивання палками оронців дають своє , анисінітарія УЖАС КРУГОМ . І тепер я ні батькам не треба ні хлопцям . А тепер раз витакі розумні порахуйте мені 21 знач мінус 3 стане 18 отже я 18ти річною сіла - НУ ШО КЛАСНО
Дополнение от автора
Хренові ви психологи розібралися б спочатку . Пока ..
психолог онлайн
Ксения Шалимова
Почему Вы думаете, что Вы никому не нужны? Вы же ничего не совершали, как Вы говорите. Только брату зачем Вы психику портите, если это Ваш близкий и родной человек?
Дополнение от автора
Я не портю просто дура я . Вийшла місяц назад і почала над братом так прикалуваться . Бо 3 роки чоловіка не знала . У жіночій колонії суворого режиму навідь поспать не давали не говорячи про те що помастурбувати . Тимпаче одна пробувала та потім якусь заразу собі занесла . А оххоронці то жінки там . І як тільки бачили як дівчата в душі шалить між собою починають , кілками починали їх бити а деяким навідь кілки через це в вагіну засовували . Я раз не витирпіла в душі і до оної дівчини полізла , так охоронець як замітила то кілком мене цнотливості лішила це не то шо боляче це УЖАС .
Загалом як звільнилась . Всі вважали мене ізгоєм особливо батьки . А коли я брата побачила як він виріс . І раз його за дрочкой спалила то начало на пошлі ідеї проривать . І я от і почала ці дибільні жартики . Я звісно не дурна АЛЕ сказати що я так не буду можна . І я впринципі ОБІЦЯЮ що так біж не буду . Але як погасити цю похоть то чоловічого тіла??
Пойміть правильно всі в моєму місті знають що я сиділа і до мене навідь на кілометр не підходять . А яж хлопця не для потрахушок шукаю , я дитинку хочу , в мене в подрушки така красотка народилася . Знаєте як я хочу ВІДЧУТИ ЯК ЦЯ МАЛЕЧА ШТОВХАЄТЬСЯ В МЕНІ , ЯК ПЕРШИЙ РАЗ МИТИМЕ МОЄ МОЛОКО , .... як я побачу її випускний ( дівчинку хочу собі Марійку на честь баби Маші , моєї прабабусі )
Але толку жити коли це не збудиться . Кращє покінчити життя та і все !
психолог онлайн
Сочувствую тому, что Вам пришлось пережить, но жизнь на этом не заканчивается. Многие женщины устраивают свою судьбу, даже люди с инвалидностью и те борются за жизнь.На сегодняшний день есть много способов для мастурбации самостоятельно (фалоимитаторы) , не привлекая к этому своего брата. Возможно, что Вы сможете найти мужчину, который тоже мог пройти через такие испытания, как и Вы, и он хочет семью
Дополнение от автора
А про це я якось навідь і не подумала . А дійснож є куча хлопців які також відбували покарання в місцях не столь далеких . І може теж не можуть знайти сім ' ю .
Цеж в коринні змінює справу . Нащо покінчувати життя самогубством якщо можна знайти чоловіка який ЗРОЗУМІЄ а не ОСУДИТЬ .
ДЯКУЮ ВАМ ОЛЬГО ВОЛОДИМИРІВНО ЗА НАДІЮ У СВІТЛА МАЙБУТНЄ 💖💖💖😁😁😁
Дополнение от автора
І прошу у всіх психологів вибачення за те що я зваблювала РІДНОГО брата . Більше цього не повториться . Будьте в цьому впевнені .
психолог онлайн
Я думаю, что психологи не злятся на Вас. Да, Ваши действия по отношению к брату были не правильными, но это не делает Вас плохим человеком. Уверен, что Вы заслуживаете счастья, гармоничной сексуальной жизни и семейной жизни. Причём совсем необязательно, что Ваш будующий муж будет судим. Сайты знакомств, интернет - и я верю, что Вы сможете найти себе хорошего партнёра и мужчину. Удачи Вам.
психолог онлайн
Пусть Ваша жизнь изменится в лучшую сторону в Новом году и Вы увидите её прекрасную сторону!
Дополнение от автора
Дякую мені ДУЖЕ приємні ваші оба побажання :))))))))
психолог онлайн
Добрый день. Искренне сочувствую Вам, что Вам пришлось такое пережить. Если говорить об отношениях, то всегда есть сайты знакомств, на которых сидят одинокие люди, которым тоже не с кем быть близким. Уверена, что однажды Вы встретите того человека, который Вас поймет и поддержит не смотря на Вашу сложную историю.
Дополнение от автора
Дякую Ксеніє за добре слово ; )
психолог онлайн
Пишите, если потребуется помощь!::smile::
психолог онлайн
Спасибо Вам за обращение!