Чому після досягнутої мети ( не повністю ) я кидаю все на півдорозі ?
Я помітила за собою, що після того як я досягаю поставленої мети вона починає мене зовсім не цікавити, навіть найменший прогрес у досягненні, вмикає в мені відразу байдужість. Це мене почало лякати і сильно схвилювало. Наприклад: хотіла поступити закордон, змогла і зараз почала відчувати злість через, те що зробила це. Все починаючи від університету і закінчуючи країною у мене викликає дуже погані емоції. Що зі мною ? Чому так ? Я ж хотіла цього, і таке зі мною не вперше
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Добрый день!
Как вы понимаете что это ваше личное желание?
По каким признакам вы различаете, что это ваше желание или желание других?
психолог онлайн
Добрий ранок! Чому хотіли поступити за кордон? "Наприклад: хотіла поступити закордон, змогла і зараз почала відчувати злість через, те що зробила це. Все починаючи від університету і закінчуючи країною у мене викликає дуже погані емоції. Що зі мною ? Чому так ? Я ж хотіла цього, і таке зі мною не вперше" Про що думаєте перед тим як злитись?
психолог онлайн
цитата:
Що зі мною ? Чому так ? Я ж хотіла цього
Добрый день. Переезд туда сопряжен с каким-то сложностями? Вы кого-то важного здесь оставляете?
психолог онлайн
цитата:
Это может быть связанно с вашим детством и детско-родительскими отношениями. Когда родители в силу каких-то причин не давали ребенку доделывать начатое. Ваш вопрос может быть запросом для психотерапии.
Дополнение от автора
Дякую Вам за поставлені відповіді, які змогли краще обдумати своє питання.
Якщо посилатися на приклад, то поступила закордон, щоб довести батькам, що я можу і що я нічим не гірша за інших, коли мене зарахували, то я відчула себе спустошеною. І потрапивши в середовище чужих людей, з якими не змогла порозумітися, то це стало першою причиною сумнівів ( так як я завжди з усіма лагоджу і вмію порозумітися майже з будь-ким, а тут навіть з одногрупниками не змогла).
Моя проблема полягає в тому, що я швидко загораюся чимось і потім різко все закидую. Звісно коли я не могла вибрати хобі, це було не страшно. Але коли така поведінка стосується серйозних речей ( університет, робота, друзі) то я вже задумуюся як не кидати все навіть не на середині шляху.
Дякую Вам за допомогу !)
психолог онлайн
цитата:
потрапивши в середовище чужих людей, з якими не змогла порозумітися, то це стало першою причиною сумнівів
Это абсолютно нормально, что Вас насторожил это-то момент. Это значит Вы заботитесь о своей безопасности. Другой вопрос, если сомнения управляют Вашей жизнью.
психолог онлайн
Добрий ранок! Чи є у Вас можливість попрацювати над самооцінкою з психотерапевтом? Звідки у Вас знання про те, що Ви « гірша за інших»?