Як підготувати себе до цього ?
Доброго вечора дорогі психологи . Мене звати Аня мені 21 рік . Недавно а точніше рік назад у 20 років у мене з ' явився коханий чоловік Артур якому теж 21 рік . Ми живем чудово але ми маємо деякі проблеми особистого характеру . Загалом проблема заключається в нашому статевому житті . Проблема в тому що за рік спільного життя ми з Артуром перепробували в сексі все що можна крім одного . Він недавно почав сильно просити щоб ми зним попробували занятися анальним сексом . І впринципі я не проти , тимпаче якщо соблюдати всі засоби гігієни але проблема не в цьому . Я боюся що буде боляче і це єдине що мене зупиняє . Чи моглиб ви мені щось порадити щоб я підготувалася якось до цього , томущо в мене немає жодних ідей як перебороти цей свій страх . Завчасно дякую ; )
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
цитата:
Я боюся що буде боляче і це єдине що мене зупиняє . Чи моглиб ви мені щось порадити щоб я підготувалася якось до цього , томущо в мене немає жодних ідей як перебороти цей свій страх
Добрый вечер. Если Вы пока боитесь и не готовы это абсолютно нормально. Для того чтобы подготовиться или попробовать как это может быть, существуют разные интимные игрушки.
Дополнение от автора
Ксеніє а які саме іграшки найбільш підійдуть у моїй ситуації і найменш визвуть у мене неприємні відчуття ?
психолог онлайн
цитата:
Він недавно почав сильно просити щоб ми зним попробували занятися анальним сексом . І впринципі я не проти , тимпаче якщо соблюдати всі засоби гігієни але проблема не в цьому .
Аня, добрый вечер!
Вы говорите, что Вы не против, но что-то Вас останавливает пока. Если Вы к этому не готовы, то не стоит семя насиловать. Это должно быть и Ваше желание тоже, а не только Вашего партнера. Как и любой другой интимный контакт он требует определенной подготовки, чтобы Вам было не больно и, естественно, соблюсти все гигиенические процедуры. Можно пробовать это постепенно и маленькими шагами, не нужно пытаться сделать все сразу
Дополнение от автора
Ольго це моє бажання теж а не тільки мого хлопця . Я дуже хочу відчути ці неповторні відчуття . Чесно признатися саме слово анальний секс мене навідь заводить але ........... от як приставлю я його половий орган який впирається в мій анальний отвір то страшно що так скажим .......... отвір не під його пристрій зроблений . Боюся що буде больно від того що ана буде розтягуватись щоб вмістити половий орган мого хлопця . Розумієте ?
психолог онлайн
Для этого сначала занимаются интимными ласками,чтобы подготовить организм, используют руки, крема, различные игрушки. Если Вам будет больно и не комфортно, то Вы можете сразу сказать об этом своему партнеру и остановить его
психолог онлайн
цитата:
а які саме іграшки найбільш підійдуть у моїй ситуації і найменш визвуть у мене неприємні відчуття ?
Вы знаете, в интернете есть много информации об этом, почитайте то, что Вам будет больше по душе.
психолог онлайн
цитата:
Я боюся що буде боляче і це єдине що мене зупиняє .
Опирайтесь на свои ощущения в теле. В любой момент можно остановиться.
Дополнение от автора
Анна тут ви звісно праві але в Артура пару разу була така проблема - що я кажу досить а він каже вибач не можу і тут відбувається ерекція . Тому Анно тут уж як повезе так скажим 😆
психолог онлайн
цитата:
Тому Анно тут уж як повезе так скажим
Вам безопасно с ним в интимных отношениях?
психолог онлайн
Тогда речь про то как вы можете остановить процесс если вы испытываете боль, и как партнер реагирует на вас. Договоритесь предварительно о правиле стоп. Если больно, это может быть небезопасно для вас.
Дополнение от автора
Ксеніє так мені безпечно з ним )
Дополнение от автора
Анно стосовно правила СТОП таке правило в нас є . Що правда тоді йому приходиться вийти з мене і доробити почате власноруч . Що правда він цього не сильно полюбля . Хоча залежить звісно від ситуації .
Дополнение от автора
Ольго я хотіла спитать у вас стосовно раніше вами згаданих ласк руками . Розумієте ми з Артуром зазвичай практикуєм вагінальний секс але на початку статевого акту він завжди хоче задіювати свої руки . Стосовно стимулювання йогр руками мого клітора я не проти але він хоче так скажим ...... засовувати мені свої пальці у вагіну . Хоча я йому не дозволяю бо боюся що його нігті на пальцях можуть мені завдати якоїсь шкоди топто поцарапати мені там всередині ........ мій половий орган . Запитання заключається в тому - чи мої побоювання стосовно цього можливі , чи це я просто себе як завжди засильно накручую ??
психолог онлайн
Важно про кого вы в этот момент думаете - про себя или про то, чтобы удовлетворить партнера. Боль говорит о том, что продолжать не стоит.
Дополнение от автора
З цим Анно я на 100 % згідна ))
психолог онлайн
цитата:
стосовно правила СТОП таке правило в нас є
Тогда чего Вы опасаетесь? Если он готов останавливаться по Вашей просьбе.
цитата:
чи мої побоювання стосовно цього можливі
Если действовать аккуратно, то никакой проблемы в этом не будет. Откуда у Вас этот страх?
Дополнение от автора
Ксенія якбиж я знала звідки в мене цей страх . Якщо задуматись я була така завжди у плані статевого життя . Завжди ставилась до цього тендітно тобто без зайвих рухів (щоб ніщо не спричинило мені дискомфорт).
Дополнение от автора
Впринципі ви всі мені дуже допомогли . І дали відповіді на 2 із трьох головних запитання які мене дуже турбували )
психолог онлайн
цитата:
Завжди ставилась до цього тендітно тобто без зайвих рухів (щоб ніщо не спричинило мені дискомфорт).
Безопасность очень важна, здорово что Вы стараетесь максимально об этом позаботиться.
психолог онлайн
Вам нужно все свои переживания обсудить со своим молодым человеком. Травмироваться можно от всего, если не уметь этим пользоваться правильно. Говорите со своим партнёром, как Вам нравится и как Вы хотите. Пока Вы сами не попробуете, то чужие советы Вам мало помогут
Дополнение от автора
Впринципі логічно . Дякую за пораду )
психолог онлайн
Спасибо Вам за обращение!
Дополнение от автора
Дорогі психологи так як я не хочу забирати ваш дорогоцінний час даремно . Тимпаче ви дали вже мені відповіді на ті 2 запитання які так давно мене хвилювали . То чи можна задати вам останнє запитання яке вже довгий час мене хвилює . Але яке я не насмілювалась щє нікому задати томущо воно трішки пікантне .
психолог онлайн
Что Вас останавливает в этом?
Дополнение от автора
Просто я Ксенія не люблю нав ' язуватися питаннями )
Загалом моя головна проблема в одному невирішеному ділі . Ситуація в тому що мій хлопець Артур любить коли я йому роблю мінет . Чесно признатися , робити своєму хлопцеві мінет я люблю НАЙБІЛЬШЕ за все . Мене це і заводить і спокушає і одночасно розслабляє . Але я ніяк не можу розібратися з моментом коли він починає кінчати . Зазвичай я коли мінет доходить до закінчення я вчасно встигаю витягти його орган з мого рота щоб його кінча не попала мені в рот . Але одного разу я не всигла цього зробити і мій хлопець кінчив мені в рот і таким чином я вперше скуштувала його сім ' я на смак . І так вийшло що мені це НАДЗВИЧАЙНО сподобалось АЛЕ це призвело до того що ...... я стала залежна від цього . Ні один наш статевий акт не проходить без мінету до та мінету після і звісно з закінчення в мій рот . Недавно мені почали мучати одні думки , які я вам зараз і хочу сказати .
Дорогі психологи чи шкідливо для організму а точніше для всієї ротової порожнини завелике вживання чоловічого сім ' я ???
психолог онлайн
Нет, это не должно Вам навредить.
Дополнение от автора
І чи є нормальним ця моя мінет - залежність чи ні ??
психолог онлайн
Вы знаете, статистики на этот счёт я не знаю, но не слышала никаких проблем по этому вопросу. Вы искали информацию в интернете? Это больше врачебный вопрос. Если хотите знать точно, то нужно спросить у специалиста.
Но мне кажется что в этом нет никакой проблемы.
Дополнение от автора
Ато відчуваю себе якоюсь спорченою дівчиною .
психолог онлайн
Нет, Вы не должны думать о том, что это зависимость. Если Вам это нравиться и Вашему молодому человеку тоже, то в этом нет ничего страшного. У Вас видно в детстве был хороший контакт с матерью, но это, если глубже смотреть.
Дополнение от автора
Дякую вам всім . Всім солотких снів . Побіжу порадую Артура . Томущо тепер умене є не тільки питання але й відповіді ) Побіжу порадую чоловіка ....... можей не раз 😃😆🤣
психолог онлайн
Сложно назвать это зависимостью. Главное чтобы вам это нравилось и приносило удовольствие)
психолог онлайн
Аня, добрий ранок! Вам не обов»язикової робити те, що не подобається. Чого боїтесь, якщо не тудете робити усього, що хоче чоловік?