Як зберегти сім‛ю
Історія така - після народження 2 дитини в дружини почалась післяродова депресія чи гормони точно не знаю. Засіла в інстаграм , фейсбук і так на різні сайти сиділа часто і довго. Постійно ховалась з телефоном щоб я не бачив що дивиться і читає. Краєм ока час від часу бачив зацікавилась психологією. Запойно дивилась Лабковського, Друму і т.д. після цього в неї появилась думка про розлучення. Постійно про це говорила - тема номер один. Потім пішла до так званого "шкільного" психолога відклики так собі про кваліфікацію. І все зібрала речі і дітей і втікла до мами за 300 км у час моєї відсутності. Я дав паузу на 2 місяці поїхав до дітей і ми помирились , два місяці прожили нормально видно було ,що вона хотіла щось змінити. Я старався знайшов добру роботу
Вопрос от: ; Возраст: 34

психолог онлайн
Здравствуйте, Миша. Почему вы думаете, что у вашей жены была послеродовая депрессия? То что она смотрела инстаграм и разные сайты - это не признаки послеродовой депрессии.
Вы пишите, что помирились с женой, в чем ваш вопрос сейчас?
Дополнение от автора
Я кинув заради сім'ї все квартиру бізнес і в чужому для мене місті освоївся знайшов добру роботу з пристойною зарплатою. Для дружини відкрив магазин, грошей було достатньо.почав робити ремонт в батьківській хаті. Старався робив все що міг. З її сторони почався холод( повний ігнор) - ти роби старайся а я буду дивитись на твою поведінку. Я працював на роботі і в магазині робив ремонт старався все для сім'ї щоб ніхто не в чому не нуждався. І тут я випадково взнав що вже як пів місяця заява в суді лежить за сприянням мами, мама найняла адвоката.хоча разом їли пили лягали спати ( хоча сексу не було - постійно не хотіла , казала що їй він не важливий, після народження дитини це була велика проблема). Зараз говорити ні про що не хоче, хоча каже що їй тоже тяжко, але рішення вона прийняла і його не змінить ні в якому разі. Я дуже люблю сім'ю дітей і дружину, готовий на все аби зберегти сім'ю і їй про це казав. Ні і все - її слова. Як зберегти сім'ю, як достукатись до дружини. Сім'я для мене головне.
психолог онлайн
Вы пишите, что ваша жена приняла решение и не хочет ничего с вами обсуждать. К сожалению, в такой ситуации вам ничего не остается кроме как принять его. Все попытки достучаться будут только усугублять ситуацию, вы будете выглядеть навязчивым и только вызывать еще большее желание от вас дистанцироваться. Вы пишете, что вам важна семья, но брак это решение двух людей и если один человек не хочет больше находиться в браке, второй ничего не может с этим сделать.
Дополнение от автора
Прикольно я заради сім'ї кардинально змінив життя переїхав і тепер що вертатись назад бути батьком два рази на рік?
Дополнение от автора
Сили і моральний дух і так на нулю. Ледь заставляю себе на роботу ходити. В мене забрали все що я будував 8 років
Дополнение от автора
Я не можу з цим змиритися. Нема сну ні апетиту ні бажання жити
психолог онлайн
цитата:
я заради сім'ї кардинально змінив життя переїхав і тепер що вертатись назад бути батьком два рази на рік
Вы как будто считаете это своей жертвой. Но то, что вы поменяли жизнь и переехали было вашим решением, вас никто не вынуждал это делать и теперь никто не обязан до конца жизни находится с вами из-за этого.
Вы можете организовать свою жизнь так как считаете нужным. Вам не обязательно быть отцом 2 раза в неделю, ваш ребенок это ребенок не только вашей жены, но и ваш. Вы можете обсудить с женой вопросы опеки над ребенком и прийти к решению, которое устроит обоих, если это не возможно, то такие вопросы решаются в суде.
Я понимаю вашу боль в связи с вашей ситуацией. Развод это всегда очень тяжело, он приравнивается по уровню стресса и по протеканию со смертью близкого человека. Но, к сожалению, все что можно тут сделать, это просто это пережить. Чем раньше вы примете эту ситуацию, тем быстрее будет протекать этот процесс, который сродни трауру и длиться довольно продолжительное время, и тем раньше он закончится.
Дополнение от автора
Мой дім за 300 км от дітей це сама більша проблема. Не два рази на тиждень а на рік я писав
психолог онлайн
Добрый день!
Как Вы думаете, какая причина развода? Почему они это скрывают от Вас?
психолог онлайн
Да, извините, я видела, но случайно написала "в неделю" вместо в году. Что вам мешает остаться жить рядом с детьми?
Дополнение от автора
Добрий день в тому і проблема що я не знаю в чому причина. В судовій заяві не зійшлись характерами різні погляди на життя і виховання дітей. Я думаю причина в тому що я постійно щось хотів і її намагався розворушити. Але вона хоче просто жити і не наппягатись. Вона відкрито казала що не хоче прибирати готовити і т.д
Дополнение от автора
Її батьки зараз роблять ведмежу послугу дають гроші, глядять дітей вона живе для себе
психолог онлайн
Михаил, вы пишите, что ваша жена не хочет с вами жить, не хочет убирать, готовить. А что вы получаете от вашей жены? Почему вы хотите продолжать с ней отношения?
психолог онлайн
Вы, кажется, уже задавали этот вопрос раньше. Вы не получили на него ответ?
Дополнение от автора
Ні відповіді я не отримав
Дополнение от автора
Я продовжую заради дітей я вірю що щось Тай зміниться
психолог онлайн
Если человек хочет уйти, то Вам тяжело что-то с этим сделать. Мы не можем повлиять на волю другого человека. Вы не думали, почему женщина с двумя детьми, если Вы такой хороший, приняла решение развестись? Возможно, что не все так хорошо с Вашей стороны?
Дополнение от автора
Я й не кажу що я ідеальний. Я звичайна людина як і всі. Але готовий мінятись і робити все для блага сім'ї а вона бачить тільки себе.
психолог онлайн
Когда мы говорим о ком-то, то мы прежде всего говорим о себе, так работают наши проекции.
Дополнение от автора
Саме головне те що я бачив цю проблему постійно говорив про це. Завжди пробував поговорити відверто , у відповідь мовчання образи.пропонував сходити до сімейного психолога , щось міняти , шукати вихід з ситуації. Вона казала мені не треба до психолога , тобі треба ти і йди. В мене все ок. Я не розумію як людина свідомо йде на таке. Діти все розуміють і страждають. Вона мовчить нічого не пояснює їм. Я не маю права щось їм казати взагалі . Постійно лякає що не дасть дітей.
Дополнение от автора
Мені здається що вона просто перечиталась різних псевдопсихологів і не хоче ні під кого прогинатись. Все сприймає в штики. Нічого не можна сказати. Дитина голодна йде в школу тому що мама засилілась в інстаграм. Я зробив зауваження сприймає як критику.
Дополнение от автора
Ще така штука що її батьки розлучені і вже давно . Мають інших партнерів і постійно все святкують разом , проводять багато часу разом. От і дружина каже що в нас також має так бути. Розлучення це взагалі для неї не проблема.
психолог онлайн
Возможно, что у нее есть опыт ее родителей и она не воспринимает это, как проблему. Вам нужно принять ее выбор, если она этого хочет. Вы остаетесь для детей папой и Вы можете уделять им свое время и внимание