поясніть будь ласка
Не можу зрозуміти чому люди спілкуючись зі мною вважають мене дурною людиною,а ле всі інтелектуальні тести показують що у мене високий інтелект.Чому є так,шо маючи високий інтелект люди можуть сприймати як абсолютного дуря?По чому люди як правило оприділяють під час спілкування розум людини? Точно ж не по вмінні вирішувати інтелектуальні завдання
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Юра, не понятно, в чем выражается такое отношение людей к вам. Как они вам показывают это? Вас оскорбляют, унижают? Напишите детальнее.
консультация психолога
Юрий я придержуюсь теории,когда идет общение,человек высказывает прежде всего свою точку зрение и то,как он думает,основываясь на свое мировозрение и свои убеждения ,а собеседник,если ему подходит данный подход либо принимает и продолжает общение,либо его прерывает и уходит от общения.И это не говорит,что вас считают глупым,это говорит о том,что собеседник высказывает глупые предложения,которые к вашему мировозрению и вашим убеждениям не подходят.
Дополнение от автора
Як що би це стосувалося декількох людей,я б можливо на це не звертав уваги.Але на жаль така думка про мене в людей є постійно,люди напряму мені кажуть про це. Кажуть шо я повільно реагую на чиїсь слова сказані до мене ,впринципі то єдине за що мені згадують люди.Але мені мало віриться що це єдина причина.
психолог онлайн
Юрій, якщо єдине, за що Вас критикують інші - сповільнений тип реагування, "повільна" реакція, на думку оточуючих, то з цього приводу не варто хвилюватися. Адже швидкість наших реакцій залежить від багатьох факторів - типу нашої нервової системи, особливостей функціонування мозку, швидкості мислення, концентрації уваги і т. ін. Однак це не означає, що всі "холерики" (за класифікацією типів темпераменту) - розумні, а "меланхоліки", скажімо - дурні. Ми всі просто різні. Але основа хороших стосунків - повага, толерантність, прийняття інакшості іншої людини. То, може, саме цього не вистачає вашим співбесідникам?