Не можу справитись з емоціями
Пройшло 2 місяці як дружина подала на розлучення. Емоційний і фізичний стан на 0. Не хочеться ні їсти не можу нормально спати. Ніяк не можу це все сприйняти і погодитись. Дружина себе поводить так як я став ворогом номер 1. Не можна ні поговорити ні спасти ситуацію. Руки опустились . Не розумію для чого жити далі. Так як сім'я це для мене головне в житті було.
Вопрос от: ; Возраст: 34

психолог онлайн
Михаил, сожалею, что так случилось в Вашей жизни. А состояние Ваше вполне закономерно - оно как реакция на сильнейший стресс, на крах того, что очень верили и что ценили больше всего...
Вам сейчас нужна поддержка, чтобы не провалиться на дно тягостных чувств и мыслей, неверия ни во что и отчаяния. Есть ли в Вашем окружении люди, которым можно довериться и поделиться чувствами, облегчить состояние?
Знайте, что распад семье, развод - это мощнейшее потрясение психики и не каждый от него может оправиться. Но Вы, имхо, сможете. Вы уже сделали первый шаг - написали о своей ситуации на сайте психологов. Значит, есть желание пройти этот сложный период и , главное, себя не утратить - для СВОЕЙ жизни, для детей, если они есть, и для еще много, что будет ВПЕРЕДИ.
Советую Вам найти психолога, можно очно, можно в скайпе. Вместе со специалистом сможете разобраться во внутренних причинах своего состояния, дать выход чувствам, пройти этот этап и обрести силы для новой жизни.
психолог онлайн
Добрий день,
дякую за Вашу історію, в ній відчувається Ваш біль.
Підтримую колегу і хотіла би додати, що будь-які відносини - це відповідальність і вклад ДВОХ людей /це до речення про «спасти ситуацію»/.
Якщо друга людина не хоче чи не може, то тількі зі свого бажання буде неймовірно важко з цим справитись.
І процес втрати - психологічно важкий, тому бажаю віднайти Вам свого спеціаліста!
Дополнение от автора
Я цих два місяці не сидів на місці пробував щось робити міняти , але це завело мене ще більше в глухий кут. Відчай такий , що далі вже нема куди. Я не можу сказати змиритись ситуація мене не відпускає , а навпаки затагує. Я розумію що треба заспокоїтися , але не можу. Чим більше про це намагаюсь не думати тим більше це мене наздоганяє.
Дополнение от автора
Ще справа в тому що я в чужому місті , ми переїхали до неї і мене просто вигнали з хати як старого пса. Поговорити нема з ким. Поїхати назад додому за 300 км боюсь так як буде важко бачитись з дітьми. Страх охопив по всіх фронтах. Я навіть не уявляю як жити далі. Без дітей
Дополнение от автора
Це друге розлучення я вже не розумію чи то зі мною щось не так чи такі люди мені просто попадаються. Саме головне що я постійно віддавався відносинам на всі 💯. І постійно мене знецінювати і витирали об мене ноги
Дополнение от автора
Я не бачу свого життя без сім'ї
Дополнение от автора
Я вже на дні і не можу нічого зробити
Дополнение от автора
Я відчуваю що схожу з розуму і нічого не можу зробити