агресії дитини віком 8 років
Які методи можна застосовувати з дитиною, що виявляє агресію не лише по відношенню до однокласників, а і до вчителів, до мене (шкільного психолога)
Коли хлопчик знаходиться в стані ефекту він може бити всіх хто попадається йому під руку.
Причину в собі не бачить, каже, що то його однокласники б'ють, а він дає здачу, хоча в більшості випадків навпаки. Однокласникам подобаєть дразнитися, щоб викликати у нього агресю.
Вопрос от: ; Возраст: 21
консультация психолога
Ірина,я б спочатку провела діагностику - тест Басса-Дарки, неіснуюча тварина, а у коррекції треба бути насамперед терплячим - колись бачила хлопчика, який впродовж місяця приходив у кабінет психолога майже на кожній перерві - це був превентивний захід для запобігання бійки на перерві - і бив ляльку-хлопчика, яку називав певним ім"ям. А потім перестав. Це в літературі досить розроблена тема. Вербальна агресія однокласників - те ж саме, що й бійка, тільки прикріше і хитріше. Вчителі сварять і звинувачують, це їхня робота, а Ваша - розуміти причини
консультация психолога
Здравствуйте, Ирина. А какие чувства Вы испытываете по отношению к этому мальчику? Возможнго у этого ребенка есть причины так себя вести? За подобной агрессией может стоять крайняя беззащитность и беспомощность. К Вам он приходит на консультации? Давно ли Вы с ним работаете? Какие диагностические методики использовали? Как у него в семье дела обстоят? Беда школьных психологов, отсутствие достойной супервизии, знаю на собственном опыте. Найдите супервизора, это очень помогает в работе.
Удачи.
Дополнение от автора
Дякую за прпктичні поради, ідея брати дитину на кожній перермі мені здається хорошим виходом з даної ситуації.

психолог онлайн
Ірина,
з власного досвіду можу порекомендувати тренінг корекції дитячої агресивності як метод роботи з такою пробелмою. Групу можна набрати як за результатами діагностики (знову ж таки Баса-Дарка) або за вашими спостереженнями з класу, де існує ця проблема. По-перше, тоді ми не вирішуємо проблему певного конкретного учня (в даному разі цього хлопчика), а здійснюємо корекцію тих взаємодій, які існують між дітьми, вчимо їх самоконтролю. По-друге, ці заняття для дітей завжди цікаві, це можливість погратися і розслабитися. А тренінгові вправи є описані і наявні в літературі (зняття мязового напруження, підвищення самоконтролю, адекватне відреагування агресії). Крім того діти вчаться розуміти себе та один одного, взаємодіяти без проявів агресії і прийнятним способом реагувати на образу. Важливо підключити до цієї роботи класного керівника та батьків. Для того, щоб удома діти могли закріпити та підтвердити те, чого навчилися в школі. Успіхів!
Дополнение от автора
Дякую.