Допоможіть розібратись в собі!!!
Добрий день! Я не можу знаходитись серед людей, я не хочу спілкуватись ні з ким, не можу справитись зі своїми негативними думками. Але іноді буває що я відкрита, весела і здаволось би комунікабельна. Не можу знайти себе, якою мені бути. Здається що більш замкнутої, і невпевненої в собі людини ніж я немає. Допоможіть будь ласка!
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
ВІтаю. Чи завжди Ви були зазвичай замкненою, чи це відбувається тільки протягом якогось часу? Щоб розібратися в ситуації необхідно більше інформації, та повірте "більш замкнутої, і невпевненої в собі людини ніж я немає" - все не так погано. Окрім того, нема нічого поганого в певній долі замкнутості. А от з невпевненістю в собі можна попрацювати. Все у Вас буду чудово.
Дополнение от автора
''Окрім того, нема нічого поганого в певній долі замкнутості'' чому ви так вважаєте?
Стала замкнутою з 13 років, зараз мені 22. До того я ще сором'язлива. В мене в
Стала замкнутою з 13 років, зараз мені 22. До того я ще сором'язлива. В мене в сім'ї батько випивав і піднімав на маму руку. Я це все бачила, дуже боялась, боялась батька, мене трусило... Після 20-ти років я трішки змінилась, мені вже не так страшно спілкуватись чи знаходитись серед натовпу. Але всеодно я інколи повертаюсь в цей стан і мені страшно що я знову стану такою.
психолог онлайн
Доброго времени суток!
Когда нет доверительной, тёплой и свободной атмосферы в семье - ребёнок, подросток вырастает с подсознательным ощущением незащищённости. Защищая себя, он будет минимизировать общение с окружающими. Думаю, если Вы поработаете над установками подросткового возраста - Вы сможете преодолевать застенчивость и научиться свободно коммуницировать с окружающими.
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!
психолог онлайн
Добрий день! Чи правильно я Вас зрозумів, що Ви хочете розібратись в тому, яка Ви насправді у спілкуванні з іншими? Ви сказали про негативні думки, з якими важко справитись, розкажіть про це більше, що то за думки?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Добрий день! Я не можу знаходитись серед людей, я не хочу спілкуватись ні з ким, не можу справитись зі своїми негативними думками.
Разобраться в себе на сайте у Вас не получится. Для этого Вам нужно обратиться индивидуально, чтобы понять историю Вашей жизни