Як побороти післяпологову депресію самостійно?
Дитині 1,5 року. П‘ять днів в тиждень я зранку до вечора знаходжусь з дитиною сама. На вихідних допомагає чоловік і мама.Дитина довгоочікувана і багажана. Після пологів весь свій час присвятила ій. І тепер,коли пройшло стільки часу мене перестало все цікавити-все що подобалось раніше. Дуже важко заставити себе щось робити, зранку дуже тяжко вставати. Весь свій вільний час проводжу в ітернеті. Постійна апатія. Бувають напади агресії. Дитина активна,часами важко вслідкува. Все розкидає,всюди лізе. Дістав постійний безпорядок. Дитину дуже люблю, розумію, що актй стан на неї також негвтивно впливає,але ніяк не можу себе з того витягнути. Це все ще загострюють конфлікти з батьками.. Як почати вибиратись з цього стану? На даль грошей на консультаціі психолога нема
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Добрый вечер, Анна!
Как давно у Вас это состояние? Почему у Вас конфликт с родителями? Что Вы знаете о своем детстве? Рождение ребенка могло поднять Ваши детские переживания, поэтому Вам тяжело с этим справляться. Кто у Вас есть из близких, кто бы мог поддержать Вас? Было бы хорошо обратиться за профессиональной помощью, потому что самостоятельно Вам тяжело будет из этого выйти, нужно понимать причины. Вы можете обратиться к врачу в свою поликлинику за консультацией.
Дополнение от автора
Приблизно півроку
Конфлікти з батьками через те,що вони ставляться до мене як до дитини. Напевно я просто не пройшла процес сепарації від них.
Я жила в сім‘ї де було багато сварок і конфліктів і це лишило певний слід. Мені здається це сильно вплинуло на мою самооцінку.
Народження дитини спричинило в мене багато переживань,тому що хочеться дати ій найкраще і це стосується не тільки матеріальних питань.
Я не можу знайти для себе джерело емоційного ресурсу,не можу знайти звічки черпати енергію.
Фізично домогти з дитиною може чоловік і мама,але лише на вихідних. В емоційному плані ніхто мене не розуміє. Ставляться так ніби я собі придумала якісь проблеми.
Інколи в мене бувають емоційні припливи,здається що все класно,я готова гори звернути,але переважно в мене стан апатії. Дитину я дуже люблю,бувають моменти що можу зірватись і накричати,але потім жалію,бо розумію,що просто зганяю злість.Злість від безпорадності...
психолог онлайн
Здравствуйте, Анна. Найдите возможность больше отдыхать и постепенно будете восстанавливаться. Ваша мама или свекровь может вам помогать в течении дня с ребенком? Может быть рассмотрите возможность взять няню на несколько часов в день, на пол дня несколько раз в неделю и потратьте это время на сон и отдых для себя, на возможность переключиться. С маленьким ребенком очень сложно быть 24 часа в сутки одной и при этом чувствовать себя отдохнувшей. Энергию где-то брать необходимо, она вам сейчас очень нужна.
психолог онлайн
Анна, доброго дня!
Чи поруч з місцем, де ви живете, можна познайомитися з такими ж мамочками? По-перше, це дало б Вам змогу розділити переживання і трохи полегшити емоційну напругу, по-друге, Ви б могли домовитися про чергування -і на пару годин додатково розвантажувати одна одну.
Це також могло би допомогти Вам зняти напруження щодо близьких.
Те, що емоційно Вам важко, - це стан дуже багатьох жінок, що стали матір'ю. Психологічно то і правда дуже важко бути наодинці з малою дитиною весь тиждень.