Рідні сумніваються в мені.
Доброго дня! В мені сумніваються мої рідні! Вони не вірять в мене! Не вірять в те що я зможу бути самостійною. Ось навіть приклад: Я збираюсь за кордон на працю, в даний момент роблю документи. Так от вони не вірять, що я зможу поїхати в іншу країну! Вони не вірять, що я зароблю на свої цілі.. Та й взагалі мене це засмучує, що в мене не вірять! І не знаю, що з цим робити? І як на це реагувати? Допоможіть будь-ласка..
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Дорого времени суток!
Скажите, от того, что когда-то не верили, что земля круглая - она перестала быть круглой?
Да, мы нуждаемся в поддержке наших родных и близких и нам нужна их вера в нас. НО!!! Даже если такого нет - Вы можете достичь всего, чего по-настоящему хотите! Это Ваша жизнь и её будут жить не ваши родные а Вы. Как Вы хотите её прожить?
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!
Дополнение от автора
Просто розумієте.. Дуже тяжко, коли в мене не вірять, а просто надіються! Коли в брата вірять і знають, що він зможе, а я не досягну нічого.. А просто надіються, що я не останусь у розбитиго корита.. Ось це засмучує..
Дополнение от автора
Дайте будь ласка пораду, як на це реагувати...
Дополнение от автора
?????
психолог онлайн
Такое отношение не может не огорчать это как раз нормально. Чтобы мнение других людей не было для Вас более ценным чем Ваше собственное - разберитесь в отношении кебе, в самоценности и конформности. когда Вы твёрдо будете стоять на самоосознании - мнение других людей, их поддержка или не поддержка не будут причинять Вам боль. Хотя это в полной мере не будет распространяться на родных. Чем ближе и значимей человек - тем больнее его негативное мнение и оценка.
психолог онлайн
Добрый вечер! Что чувствуете, когда в Вас не верят?
Дополнение от автора
Відчуваю ніби не потрібна, так як в мене не вірять.. Ніби я не спроможна ні на що.. Від того що в мені сумніваються.. в мене прям ніби розвивається якийсь комплекс і хочеться закритись в собі.. Ось якось образливо!
психолог онлайн
Добрый вечер!
Вы должны понимать, что всегда рядом с Вами будут люди, которые в Вас верят и которые нет. Возможно, что те люди, которые Вас окружают привыкли так жить всю жизнь и ничего не менять, потому что, если Вы сможете, то и им нужно будет делать что-то со своей жизнью, а это страшно, лучше Вас остановить. Постарайтесь общаться с тем, кто в Вас верит и кто что-то достиг в жизни. Поехать за границу в настоящее время не выглядит уже чем-то нереальным, а скорее обыденным и многие молодые люди пробуют себя везде. Вернуться Вы всегда сможете
психолог онлайн
Доброго вечора! Коли у вас не вірять, необхідно продовжувати вірити в себе, підтримувати себе і зосереджувати увагу на своїх досягненнях. Відволікайтесь від думок про те, що в вас не вірять. Думати про це - боляче та шкідливо. Крім того, ви додатково себе накручуєте. А при можливості - звертайтесь за допомогою до психолога.
консультация психолога
Реагую на Вашу історію сумом і злістю. Вас хочеться підтримати. Чи є у Вашому отеченні люди, які бережніше і тепліше до Вас відносяться, які можуть дати підтримку і допомогу? У Вашому випадку була б корисною психотерапія індивідуальна і групова, можливо поприглядайтесь до спеціалістів, якщо маєте інтерес)