Що робити далі?
Доброго вечора! Я заплуталася остаточно! Мені 32 роки. Живу з хлопцем (йому 42 роки) вже трохи більше року. Почали жити разом без ніяких домовленостей, просто залишилася в нього ночувати і вже не повернулася жити до батьків. Тільки забирала речі після роботи і йшла до нього. Його завжди хвилювала моя робота, завжди були непорозуміння та сварки на основі цього. Я залишила роботу щоб не було ніяких сварок. Віддалася повністю йому, зранку до вечора разом. Він має свій бізнес, я щоб було все ок, всі свої заощадження вклала туди, бо вважала що ми сім’я. Допомагаю як можу, хоча він каже що я нічооо не роблю бо сиджу вдома. Проживши разом півроку я жодного разу не чула від нього про його почуття. Ми жили кожен своїм життям. В нього свої друзі, в мене свої, разом нас ніхто ніколи не бачив. Коли мені це набридло я зібрала всі свої речі і пішла жити до батьків. Надовго мене не вистачило, я повернулася і ми поговорили. Я зрозуміла що він така людина яка свої почуття не буде показувати навтіь коли ми один на один. В нас все налагодилося після розмови. Ми почали планувати сім’ю, і дитину. Але він вважає що його вчинки: піти на обід, вечерю, поїхати відпочити разом, це є вчинки, які показують його любов. А я просто хочу щоб він мене обійняв, поцілував, приніс квітку, шоколадку. Можливо це звучить по дитячому (він завжди так каже) але мені цього не вистачає. На весілля мого брата, він не пішов, бо його особисто не запросив брат, проте мій тато, його запрошував особисто (це неповага з його боку до мого батька). Після чого я знову пішла від нього. І знову повернулася (бо люблю) Останні місяці в нас раз в місяць має бути сварка, і то така що я плачу днями і ночами, а він п’є з друзями. Під час таких моментів в мене просто опускаються руки! Я у відчаї. Піти від нього означає, знову стати самостійною, сильною, стати тим ким я була, черствою і самотньою. Залишитися - це слухати кожного разу приниження в свою сторону від нього, і показати що я стерплю все зарди нього. Я заплуталася, я не знаю що мені робити!
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Добрий день!
цитата:
Я залишила роботу щоб не було ніяких сварок. Віддалася повністю йому, зранку до вечора разом. Він має свій бізнес, я щоб було все ок, всі свої заощадження вклала туди, бо вважала що ми сім’я.
Вас влаштовувала Ваша робота? Для чого жертвуєте собою? Що для Вас означає бути сім’єю?
цитата:
Проживши разом півроку я жодного разу не чула від нього про його почуття. Ми жили кожен своїм життям. В нього свої друзі, в мене свої, разом нас ніхто ніколи не бачив.
Якщо так буде і далі, таке спільне життя підходить Вам?
цитата:
Піти від нього означає, знову стати самостійною, сильною, стати тим ким я була, черствою і самотньою.
А якою Ви себе почуваєте разом з ним?
Дополнение от автора
Вас влаштовувала Ваша робота? Для чого жертвуєте собою? Що для Вас означає бути сім’єю? -
Так робота влаштовувала, жертва була заради нього, заради любові і спокою в сім’ї. Сім’я - це двоє людей з спільними інтересами, розуміти один одного, підтримувати, не боятися нічого, і з бажанням мати спільних дітей. Дожити до старості разом.
Якщо так буде і далі, таке спільне життя підходить Вам?
---
Все налагодилося, І зараз в нас є спільні друзі.
А якою Ви себе почуваєте разом з ним?
---
Коли в нас все добре, немає сварок, я щаслива. Почуваю себе жінкою. А коли сварки - відчуваю себе ніким, пустим місцем...
психолог онлайн
Дякую за доповнення)
"Все налагодилося"
Це чудово!!! Сімейного Вам благополуччя!