Не розуміємо один одного з чоловіком
Доброго дня, у нас в сім'ї склалася така ситуація, що ми з чоловіком взагалі стали не розуміти один одного((( Ми у шлюбі майже два роки у нас народилася дитина і здається до цього ми завжди знаходили спільну мову і все було чудово , нам було цікаво один з одним проводити час, а зараз все зникло(( мені здається, що зникла любов, повага, він дозволяє собі ображати постійно, принижувати мене як жінку, у мене занижується самооцінка, а ще мала дитина підтримки, як такої немає, постійні придирки до усяких дрібниць, і головне, коли він це робить то я маю мовчати, а коли я щось скажу то все скандал, ти говориш не те що треба, це нерозумно постійні психи, тижнями не говоримо, а якщо миримся то на день два і знову те саме((( здається поговороми, що з нами не так стараємся виправитися, і знову те саме. Я уже боюся щось сказати не так щоб не спровокувати знову сварки, і ми тільки два роки разом, я просто вже думаю, що це закінчиться плачевно, що робити не знаю, я сама на нервах постійно(( Допоможіть будь ласка.
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Доброго дня, Miv!
Вам, як молодій мамі, необхідно перш за все дбати про своє самопочуття та свій психоемоційний стан. Ваша постійна тривожність та поганий настрій передаються і Вашому малюкові та впливають на його психоемоційний розвиток, й дуже прикро, що Ваш чоловік цього не усвідомлює.
Скажіть, які конкретно претензії має до Вас чоловік? Ви пишете про приниження? Що він Вам говорить або робить, що Вас ображає?
Дополнение от автора
Дійшло до того що він каже, ми зовсім різні люди, я не розумію, як ми зійшлися та почали сімейне життя, що у нього вже довго немає жінки, що домробітниця його влаштовує сповна, що йому добре не розмовляти тижнями, що я його дратую, і він як емоційний вампір висмоктує усі соки, один позитив, те що я хороша мама та господиня, а як жінка ні(( Ми до шлюбу 4 роки зустрічалися, потім, я його покинула, після 3 років, він знову усіма силами повернув ці відносини, і ми 4 роки ще зустрічалися, а потім одружилися)
Дополнение от автора
Я постійно в депресії, тому що немає гармонії в сім'ї((( дитину він любить дуже, а от часу не приділяє нам , йому простіше вийти десь з друзями чим провести час з нами( хоча я йому постійно говорю, що мені не подобається, що хочу більше уваги, ласки, він думає, що він уе усе дає .
Дополнение от автора
І він не поганий, як чоловік, добре заробляє, забезпечує усим чим потрібно мене і дитину, а от оці постійні образи в мою сторону заганяють мене в глухий кут, і я починаю думати, що справді щось не так зі мною. Боюся щоб він не зраджував потім.
психолог онлайн
Таке ставлення відверто жахливе( Всі пари переживають певні кризи у відносинах. Але необхідно завжди зберігати взаємо повагу, у Вас же у відносинах поки що помітно один аб'юз.
Тим не менше Ви згадували, що раніше все було добре й Вам було цікаво разом проводити час. Тож можливо варто спробувати сімейну психотерапію? Ви пропонували її чоловікові?
".один позитив, те що я хороша мама та господиня, а як жінка ні(( "
А Ви себе ким почуваєте зараз?
психолог онлайн
Напишість будь ласка по десятибальній системі рівень задоволенін в сферах:
1емоцвйна
2 сексуальна
3 матеріальна
4 духовна
5 здоров'я
Дополнение от автора
Я пропонувала це, він посміхнувся та сказав, що це не для нього і з ним все добре. Що це мені треба змінюватися.
Дополнение от автора
Я себе почуваю... чесно не знаю ким(впершу чергу я мама, і незважаючи на мій настрій я стараюся дати дитині позитив, я і жінка, яка має чоловіка, я все роблю для нього, просто після таких ситуацій я віддаляюся від нього і він стає чужою людиною для мене, і відповідно ні інтиму, ні нормального спілкування, ні відношення немає(
Дополнение от автора
1-3
2-5
3-9
4-5
5-8
психолог онлайн
В емоційній сфері Ви поставили 3 бали, опишіть що доброго є в ваших відносинах
Дополнение от автора
3 тому, що останнім часом одні негативні емоції, постійні сварки, якісь образи, депресії( що доброго я вже навіть не знаю, напевно, якби не дитина, то ми почали жити окремо( він хоч і каже, як ми обговорюємо ситуацію, що він нас любить дуже, що усе робить для нашого благополуччя, і ці слова якось підносять, але через день- два знову те саме(
Дополнение от автора
Я просто не знаю, як мені з ним уже поговорити, щоб я його не дратувала, як він каже, як мені донести до нього, що мені важливо. І я кажу у тебе росте донька, ми самі формуємо модель сім'ї нашої і в майбутньому вона буде також брати щось з цього.
психолог онлайн
Це Ви описали 7 балів, що хорошого в 3 балах?
Ви можете сказати чоловіку "я посланням" про СВОЇ почуття?
Дополнение от автора
Можливо він бере приклад з моделі сім'ї свого батька, тому, що він і сестра виросли з батьком, мама їх залишила, пішла до іншого, батько не віддав дітей їй, але батько м'яко кажучи був не подарунком теж, і руку піднімав, і сварки були постійні, і він був от точно таким кам'яним не вмів проявляти ні ласки, ні уваги , і добре заробляв.
Дополнение от автора
Одне хороше в 3 те що він дбає у матеріальному плані.
Дополнение от автора
Я навіть не знаю чи є ті почуття, хоча коли після сварки, я відчуваю себе пригніченою і мене хвилює це то напевно ще щось в середині є. Він це все заглушує у мені, я вже не можу сказати, що я люблю тебе, чи ти мені дорогий, чи щн щось в цьому плані.
психолог онлайн
"І він не поганий, як чоловік, добре заробляє, забезпечує усим чим потрібно мене і дитину, "
Ви вважаєте, що це виправдовує його вчинки й робить його "непоганим чоловіком". Повідношенню до Вас діє абьюз та газлайтінг. Навіщо Ви знаходите виправдання поведінці чоловіка? Ви зараз в залежному положенні: молода мама, наскільки я розумію фінансової подушки немаєте, й Ваш чоловік проявляє себе, як класичний абьюзер.
"Я пропонувала це, він посміхнувся та сказав, що це не для нього і з ним все добре. Що це мені треба змінюватися."
То скажіть, що для особистих змін Вам необхідно, щоб і він був присутній на консультації.
До речі, що конкретно Вам слід на його думку міняти: мама й господиня Ви гарна, й Ваш чоловік це підтверджує. У нього претензії до Вашої зовнішності?
"Можливо він бере приклад з моделі сім'ї свого батька, тому, що він і сестра виросли з батьком"
Може й так, але Ви тут ніяк не повпливаєте й від розуміння цього Ваше становище кращим не стане, бо частину відповідальності за Ваші стосунки на себе має взяти й Ваш чоловік, а він поки все перекладає на Вас. Це повторюсь слова Вашого чоловіка:
"що це не для нього і з ним все добре. Що це мені треба змінюватися."
психолог онлайн
Коли ви себе відчуваєте пригніченою, то це на що більше схоже на відчуття самотності, чи непортібності?
Дополнение от автора
Я напевно тішу себе цим, що шукаю йому виправдання, що він дбайливий у матеріальному плані, я це знаю(( на жаль це правда, так я залежу від нього на усі 100%, хоча перед тим, я була успішна дівчина, яка виїхала в 20 років за кордон, жила і у Німеччині, і у Відні, Польщі я заробляла великі гроші, і приїжала додому могла дозволити собі багато чого, я маю вищу освіту, я знаю дві мови, і він у той час і близько не мав такого і не був ніде, і саме головне він так за мною бігав, просто не було хвилинки відпочиити, а зараз, що я деградую, я тупію, я говорю несенітниці, у нього претензій в плані вигляду немає, тому що я ще по вечорам, як він приходить з роботи бігаю в спортзал практично кожен день, на його думку мені слід змінити мову, бо я завжди говорю дурниці, і коли він щось каже то щоб я змовчала,
Дополнение от автора
Напевно більше я відчуваю самотність, немає підтримки, немає чоловіка щоб хоч трішечки приділив уваги, ми ж навіть не можем просто про щось поговорити, бо це пізніше переросте у сварку, у нас абсолютно різні погляди на одну і ту саму проблему.
психолог онлайн
"Напевно більше я відчуваю самотність, немає підтримки,"
Чи є хтось у Вашому оточенні, хто міг би надати цю підтримку?
Ваші попередні здобутки від Вас нікуди не ділися, Ви все та ж успішна дівчина, просто до Вашого досвіду додався ще досвід батьківства.
Повторюсь, що стосунки - це завжди робота двох людей. Ви можете почати говорити те, що сподобається Вашому чоловікові й не будете його дратувати, але де тоді залишитеся власне Ви, й чи буде для нього цього достатньо?
Для Вас обох найкращий варіант - сімейна терапія. Проте, якщо чоловік не йде на зустріч, можете й самі для себе звернутися до психолога за консультацією.
У Ваших стосунках зараз проблеми не лише в комунікації, проте й в конфліктах. Наскільки я зрозуміла Ви не просто намагаєтеся їх уникати, проте у Вас не дуже виходить "дипломатично" їх вести. Хоча конфлікт - це не завжди є погано. Він дозволяє нам заявити про свої потреби та відстояти їх. Сьогодні є різноманітна література направлена на розвиток комунікаційної сфери та навичок конфліктування (наприклад, Язык жизни: ненасильственное общение; Патерсон Трудные диалоги). Зазначу, що "конфлік" - це не обов'язково крики й битий посуд.
Також зауважте, що Ви не повинні поступатися своєю гідністю. Пам'ятайте хто Ви є: успішна дівчина, котра знає кілька мов, жила в різних країнах, мала досвід високооплачуваної роботи, мама, при цьому активна та продовжує цікавитися цим світом.