Депресія? що робити?
Мені 25 років. Одружена вже 7років. 2 дітей. Після родів вже пройшло майже 5 місяців.
Такий стан поганий і не знаю як себе заспокоїти. Відчуваю слабкість фізичну і психологічну. Постійно хочеться плакати, а коли залишаюся наодинці плачу і ридаю з різних причин. Сумно, нічого не хочеться робити. Хочеться бути на самоті, але на самоті ще гірше. І поговорити не маю з ким, або не хочу комусь розповідати, бо навколо люди які не вміють або не хочуть підтримати. Просто не розуміють. Підкажіть будь-ласка, як витягти себе з цього стану.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
С момента родов прошло не так много и это может быть правда послеродовая депрессия. А это лечить нужно у врача-психиатра с помощью препаратов. Обратитесь к врачу, чтобы он либо подтвердил либо опроверг диагноз.
Кроме того, важно позаботиться, чтобы у вас был полноценный сон и отдых.
Вы пишите про то, что не хотите никому говорить, никто не поддержит.
Какие отношения с мужем? Есть ли рядом ваши родные?
Какой возраст старшего ребенка? Помогает ли кто-то с детьми?
психолог онлайн
обязательно позаботьтесь о себе и обратитесь за консультацией к специалисту. это действительно очень важно, ваше физическое и эмоциональное состояние....Важно для вас и для ваших деток.. у них сейчас определенные задачи развития, которые они проживают в своем возрасте,и только родители могут помочь благоприятно их прожить, а для этого родителям нужен ресурс.
психолог онлайн
Марина, добрый вечер!
цитата:
Постійно хочеться плакати, а коли залишаюся наодинці плачу і ридаю з різних причин. Сумно, нічого не хочеться робити.
Соглашусь с коллегами, что Вам нужно обратиться за помощью к врачу. У Вас могли подняться и свои ранние переживания, с которыми Вам тяжело справляться.Есть ли у Вас возможность обратиться за терапией помимо медикаментозной поддержки
психолог онлайн
Марина, доброго времени суток!
Те що Ві описуєте нагадує депресію. Пишу «нагадує» тому що перш ніж щось заявляти - треа провести діагностику. Тому погоджуюсь з колегами - дуже рекомендую звернутися до лікаря Психиатр - можливо потрібна медикаментозна допомога, і у нього, доречі, Ви можете поцікавитись і про психотерапевта. Дуже часто психіатр працює в парі в психотерапевтом.
Не залишайтесь сам на сам з цими проблемами. Обов’язково зверніться по допомогу. А ще, згадайте, до давало Вам радість, викликало позитивні емоції, піднімало настрій - і спробуйте хочаб щось з того розбити для себе. Це Може допомогти Вам бодай трошки змінити свій психологічний стан на краще. І поміркуйте, як Виможете попрацювати з псіхотерапевтом
Мудрості Вам та подбайте про себе!
консультация психолога
В першу чергу - консультація лікаря - психіатра.