Почуття
Доброго дня, проблема така я з хлопцем 4 місяці,в минулому дуже багато хлопців робили боляче ,навіть незнаю чи є якісь образи на них,про теперішні відносини часто виникають сумніви чи люблю я його ,що може краще розійтись,я в нього перша ,все в відносинах є і підтримка ,він любить мене ,весь час вільний уділяє мені,а от чи я його люблю ... незнаю,кідати нехочу ,боюсь робити больно йому Тай хватало в нього болю раніш ,що робити мені,дайте пораду ,я сказала з нервів бо сиділа було сумно , що перші відносини ненадовго ,що перша любов пройде буде в тебе ще багато дівчат ,а я залишусь лише спогадом першого кохання,що не треба строїти плани,але сказала це бо і мене кидали багато раз ,і я не вірю що може шось на довго бути , я незнаю напевно що таке любов,втратила вірю в ,неї ,що робити?
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Здравствуйте!
Попробуйте ответить на вопрос: что Вам нравится в Вашем парне, почему Вы с ним?
психолог онлайн
Доброго вечора, Оля.
На жаль, ми не можемо за Вас визначити, чи Ви насправді кохаєте свого хлопця (найкраще своє серце зрозуміє лише його (її) власник). Ми, як психологи, можемо дати Вам лише запитання-направлення для саморефлексії. Крім цього, поняття "кохання" є дуже складним і багатогранним. Що Ви кладаєте у нього?
Прочитавши Вашу розповідь, я однозначно бачу у Вас страх втрати стосунків та уникнення близькості через травматичний попередній досвід. Ви проектуєте на свого теперішнього хлопця свої побоювання "перших стосунків" і тому боїтеся розвивати відносини. Із цим потрібно однозначно працювати на індивідуальних консультаціях у психолога.
Для того, щоб зрозуміти свої почуття дайте відповіді на наступні запитання:
1. Чому він мені подобається?
2. Чи бачу я нас у майбутному разом?
3. Що дають мені теперішні стосунки? Чого не дають і що я б хотіла отримати?
4. Чого я боюся у цих стосунках?
5. Як я бачу бажані стосунки і наскільки вони (у відсотках) співвідносяться із моїми теперішніми стосунками із цим хлопцем?
Якщо Вам важко відповісти на ці запитання, то це означає, що, перш за все, Вам варто розібратися зі своїми старими травмами у попередніх стосунках. Коли Ви скинете цей тягар, то Ваші автентичні почуття стануть Вам більш зрозумілими.
психолог онлайн
Доброго вечора
цитата:
,а от чи я його люблю ... незнаю,кідати нехочу
Це нормально відчувати сумніви у своїх почуттях. Іноді буває складно зрозуміти, що відчуваєш до людини. В такому разі, чи є зміст розривати відносини? 4 місяці це не так багато для стосунків. Якщо є сумнів, то можливо час розставить все по місцям.
психолог онлайн
Какие у вас были ощущения и мысли, когда вы начали отношения?
психолог онлайн
Здравствуйте.
Попробуйте представить, что этого человека вдруг не стало в вашей жизни. Что будете чувствовать?