Що зі мною відбувається?
Доброго вечора, я би хотіла поспілкуватися з вами онлайн. В мене якиїсь дуже важкий період в житті. Ситуація триває вже пів року, тривожність, страх, страх що в мене щось із здоров'ям. Я обійшла вже багато лікарів, дуже багато ліків пила, нічого не допомагає, позбулася тільки приступів. Я перестала спілкуватися з багатьома людьми, вже пів року не гуляю так як раніше, не вживаю нічого, хоч раніше і пила і курила. Тепер якщо вип'ю трішки то вже страх що зі мною щось станеться. Мені тільки 18 років, а я вже кожен день плачу від того що помічаю за собою якісь дивні речі, типу невроза, постійне головокружіння, шум в голові, погані думки, часто не чую та не бачу оточуючих, не розуміюсь навколо. Дуже хочу повноцінно жити далі як і колись, я дуже хочу щоб мені допомогли.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Здравствуйте. Что у вас случилось пол года назад? С чем связываете ваше состояние?
цитата:
Я обійшла вже багато лікарів, дуже багато ліків пила, нічого не допомагає, позбулася тільки приступів.
Что показало обследование? Обращались ли вы к психотерапевту, психиатру с этой проблемой?
Дополнение от автора
Я пішла вчитись в друге місто і почались переживання. Я перевіряла щитовидну залозу трохи збільшена але в нормі, гормони теж в нормі, аналізи загальні все в нормі. Не зверталася до психологів тому що постійно думаю що це з фізичного боку розлади а не з морального, але чим далі тим більше розумію що мені важче і важче
психолог онлайн
Доброго вечора! Підкажіть будь ласка, яких приступів ви позбулися? У чому вони виражалися? У яких лікарів ви обстежувалися? Чи було встановлено якийсь діагноз? З чого почався ваш стан півроку назад?
психолог онлайн
Какие препараты вы принимали? Про какие приступы пишите?
Дополнение от автора
В мене начинались типу панічні атаки, найменше переживання і зразу мене починало трясти, дуже.серце колотилося, німіли руки і так далі, таке відчуття німи втрачала свідомість, але на чудо до цього не доходило. Діагноз був тільки судинна дистонія, я приймала гідазепам , адаптол, при приступах корвалол, тепер приймаю біфрен. Стан страху і тривоги не пішов нікуди він постійно зі мною, постійно важко дихати, ліки забрали частоту приступів, але вони все ще є
психолог онлайн
Сколько вам лет? Какие у вас отношения с родителями? Кто вас сейчас поддерживает? Есть ли у вас близкие друзья?
психолог онлайн
З такими станами краще попрацювати на індивідуальній психотерапії. Навіть краще гіпнотерапії. Ви постійно знаходитесь у стані напруги, який посилює тривогу і страх, які знов підсилюють напругу в тілі. Це порочне коло, яке треба розірвати. Ви повинні навчитися розслаблятись та правильно дихати (можете пошукати в інтернеті про методики дихання за квадратом, наприклад). Правильне дихання теж знижає неприємні відчуття. Після цього страх знизиться. І вже після цього можна буде працювати з тривожністю та з'ясовувати її причини.
психолог онлайн
Что вы закрыли в себе? Что вытесняете? Ваше тело мудрое, оно бьет тревогу, ваше событие вылезает через тело. Что произошло и когда? Вы физически полностью выздоровеете когда поймёте проблему! Переезд в другой город, резкая сепарация от родителей, но думаю есть что-то более важное и вытесненное!
психолог онлайн
Добрий ранок! Ви описуєте симптоми тривожного розладу - когнітивно-поведінкова терапія ефективна у лікуванні розладів тривожного спектру. Оберіть психотерапвта і допоможіть собі!
психолог онлайн
Добрый день
цитата:
тривожність, страх, страх що в мене щось із здоров'ям.
Вы используете "страх за здоровье" - ипохондрию, как защитный механизм. Видимо не хотите принимать жизненные и психологические проблемы и "перекладываете" их на физическое здоровье.
цитата:
Я перестала спілкуватися з багатьома людьми, вже пів року не гуляю так як раніше, не вживаю нічого, хоч раніше і пила і курила. Тепер якщо вип'ю трішки то вже страх що зі мною щось станеться.
Насколько сильно Вы выпивали?
Согласен с Татьяной Дмитриевной, что "когнітивно-поведінкова терапія ефективна у лікуванні розладів тривожного спектру. Оберіть психотерапвта і допоможіть собі!"
Все остальные виды помощи, в данном случае, малоэффективны или вовсе не эффективны.
Особенно не стоит тратить время на гипнотерапию.
С уважением Хоменко Алексей