Можливо проблема в мені?
Жінка, мама 2-ох дітей. Щаслива? - Ні
Прошу , допоможіть розібратися в собі.
В шлюбі вже 6 років . Далеко не зовсім райдужних років.
Вийшла заміж в 20 років , батьки подарували 1 кімнатну квартиру, щоб ми жили окремо . Проживши 1 рік разом на квартирі, у чоловіка захворів тато і ми змушені були переїхати поближче до його батьків , в село , а так як там проживати немає де , ми почали жити з моїми батьками.( Так як мої батьки і чоловіка живуть неподалік) Я по натурі людина-яка завжди як чоловік каже : багато хочу ,і все зразу . Роботи не боюся ніякої , а він більш лінивий до всього живе сьогоднішнім днем .Так ми живемо вже 3 роки в селі з моїми батьками квартиру почала здавати квартирантам так як грошей на елементарні потреби не вистачало щоб якось звести кінці з кінцями , почала здавати ...Але діти підросли , почали відвідувати садік, я влаштувалася на досить хорошу роботу тут , заробляю в 2, рази більше чим чоловік , сама одягаю всю сім'ю ,годую крім ще хатні обов'язки , діти, садік проплатити..Появились власні кошти , які сама дозволила витрати на себе , ( засоби догляду) схудла з 76 кг до 57 кг. Тато чоловіка помер в січні , ніби руки вже не прив'язані.І на всі пропозиції жити окремо , самостійно від батьків я все уникаю відповіді від нього, і явного бажання від нього немає. Ніби йому так добре. Його абсолютно нічого не хвилює.
Чи можливо Я забагато хочу?
Дайте будь ласка пораду.
Щиро вдячна♥️
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Здравствуйте. Что делает вас счастливой? Чего вы хотите от жизни, от мужа?
психолог онлайн
цитата:
і явного бажання від нього немає. Ніби йому так добре. Його абсолютно нічого не хвилює.
Natalia, і раніше так було? Чи змінилося в якійсь момент?
психолог онлайн
Natalia, доброго времени суток!
Дуже сумна історія життя. Якось болісно навіть читати, стільки самотності та журби в ній...
А як пояснює чоловік своє небажання переїзжати? Чим він це мотивує?
Якщо ви переїдите - я так розумію Вам доведеться шукати нову роботу? Хоча цей місяць ще прийдеться жити без переїзду в карантині, але коли така можливість знову зявиться - Ви усвідомлюєте які зміни прийдуть у Ваше життя? чи готові Ви самі до них?
Мудрості Вам!
психолог онлайн
Добрый вечер. Как Вы думаете, Вы слишком много хотите по Вашему мнению или по мнению Вашего мужа? От ответа на этот вопрос и стоит отталкиваться.
А родители что говорят?
психолог онлайн
Вы слишком много делаете и слишком много взяли на себя ответственности. Возможно стоит потихоньку передавать ее мужу. Можно даже попробовать резко и посмотреть как он справится. Только без обвинений в его адрес! Хотите научу как? Вы все равно ничего особо не теряете.
психолог онлайн
Добрий ранок! Навіщо чоловіку щось змінюввати, якщо Ви так добре все робите? "Я по натурі людина-яка завжди як чоловік каже : багато хочу ,і все зразу . Роботи не боюся ніякої , а він більш лінивий до всього живе сьогоднішнім днем .Так ми живемо вже 3 роки в селі з моїми батьками квартиру почала здавати квартирантам так як грошей на елементарні потреби не вистачало щоб якось звести кінці з кінцями , почала здавати" "..І на всі пропозиції жити окремо , самостійно від батьків я все уникаю відповіді від нього, і явного бажання від нього немає. Ніби йому так добре. Його абсолютно нічого не хвилює."
"Чи можливо Я забагато хочу?" Чого б Ви хотіли?
психолог онлайн
Доброго дня, Вам!
З таким навантаженням, як у Вас важко почувати себе щасливою! Кожна сім,я прагне жити окремо, тому що це різні покоління і тому, що так правильно. Що булоб, якби ви, до прикладу, не працювали? Чи пішов би чоловік заробляти гроші? Я думаю з ним варто серйозно поговорити і вивести його з його зони комфорту, щоб він також почав діяти. Прислухайтесь до себе! В Вас всередині є завжди правильні відповіді.
З повагою, Резнік Галина!
консультация психолога
Доброго дня, якщо ви відчуваєте себе нещасливою - це вже щось не так. Звісно, як писали колеги, вашому чоловікові зручно у цій ситуації. Наскільки я зрозуміла, ви сильна людина, але не зовсім впевнена у своїх діях та вчинках. Це можна виправити, і можна розібратися в чому причина такої поведінки. Буду рада з вами попрацювати ♥️
психолог онлайн
Судя по всему вы не только много хотите, но и много делаете. А не просто ждете, что ваши желания исполнят другие.
Всегда ли вы с мужем так отличались в трудолюбии и взглядах на жизнь? Зачем на себе взвалили все - работа, домашние обязанности, дети? Чем муж занимается?
психолог онлайн
Доброго ранку
цитата:
Щаслива? - Ні
- Що Вам ще потрібно для щастя? Чего саме Ви бажаєте?
цитата:
сама одягаю всю сім'ю ,годую крім ще хатні обов'язки , діти, садік проплатити..
Щоб робив Ваш чоловік, якби Ви зняли з себе відповідальність за це?
З повагою Хоменко Олексій