Одружилась не по любові
Доброго дня!Одружилась не полюбові,зустрічались два роки,хлопець був добрим і перспективним.Прожили 10 років,дітей двоє,по відношенню до нього були лише докори,постійні сварки,заробляв мало,я набагато більше,перестала бачити в ньому чоловіка.Час від часу подобались чоловіки,але стримувала себе,але одного разу дуже сильно посварились,він принизив мене перед знайомими,було дуже боляче.Давно хотіла залишити його,а зараз маю окреме житло,чи варто спробувати пожити окремо?Але є великий страх залишитись одній,так і нікого не знайти,страх в новій сім'ї не народити дитини,а без дітей це буде не повноцінна сім'я,хочу ще діток,але від любимого.
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Доброго времени суток!
Вы ищите ответ на сайте? Но ответ внутри Вас. Вы Сами знаете чего хотите, но боитесь себе доверять?
психолог онлайн
Добрий ранок! Спывчуваю Вам! "Давно хотіла залишити його,а зараз маю окреме житло,чи варто спробувати пожити окремо?Але є великий страх залишитись одній,так і нікого не знайти,страх в новій сім'ї не народити дитини,а без дітей це буде не повноцінна сім'я,хочу ще діток,але від любимого". Ви вже прийняли рішення? Зупиняє страх? Це природньо і зрозуміло. І гарантій, що Ви не будете одна, немає. Але якщо Ви залишитесь у стосунку, що Вас не влаштовує, чи дасте Ви собі шанс?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня, звісно це може бути складним рішенням для Вас. На разі важливо вирішити чи готові Ви жити наодинці чи ні? Що Вас найбільше лякає в ситуації самотності?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Здравствуйте!
цитата:
Давно хотіла залишити його,а зараз маю окреме житло,чи варто спробувати пожити окремо?Але є великий страх залишитись одній,так і нікого не знайти,страх в новій сім'ї не народити дитини,а без дітей це буде не повноцінна сім'я,хочу ще діток,але від любимого
Вам необходимо позволение, разрешение быть счастливой, жить свою жизнь так, как вам хочется?
В самом вашем тексте уже содержится ответ на вопрос.
А страх, да, он присутствует всегда, когда жить по-прежнему уже не хочется, а как по-новому еще непонятно. Но если не попробовать, так никогда и не узнаешь, какой может быть другая жизнь.
психолог онлайн
Доброго дня!
Страх - поганий порадник! Роблячи вибір з позиції страху, ви дітей також в це втягуєте. Вони, не відчуваючи любові між батьками, теж будуть обділені, бо не будуть мати прикладу щасливої сім,Ї.
Інколи розлука може навіть укріпити стосунки.
З повагою, Резнік Галина!
Дополнение от автора
Дякую всім за відповідь,кожна відповідь правильна!
Дополнение от автора
Треба спробувати,щоб потім не жаліти все життя!
психолог онлайн
Що берете для себе? Які зробили висновки?
Дополнение от автора
Однозначно попробую пожити окремо,хоча б один рік,попробуєм розділити обов'язки і я тільки тоді побачу чи щасливіша я сама ніж з ним,але напевно що щасливіша буду одна,принаймі менше нервуватись буду.
Дополнение от автора
Бо жити з ним це свого роду насильство над собою!
психолог онлайн
Хай Вам щастить! Бережіть себе!