Чоловік часто випиває.
Доброї ночі. Неможу заснути, тому і пишу. Чоловік прийшов з роботи п'яний. Знову...Навіть говорити толком не міг. Останній подібний раз був якраз на 8березня. Розмови не допомагають, та я і втомилась говорити одне і те ж. Стабільно в тиждень випиває окрім крепкого алкоголю десь 3л пива. Я неможу з цим миритись. Що буде далі??
Вопрос от: ; Возраст: 30
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Юрій Юрійович Змієнко
Мария Александровна Костюкевич
Доброе утро. От Вас во многом зависит, что будет дальше. Вы неспроста оказались в отношениях с зависимым человеком. Близкие люди зависимого, жизнь которых крутится вокруг него, являются созависимыми. Чем больше Вы будете заниматься собой, думать о себе и о том, что для Вас важно, помимо проблем мужа со спиртным, тем меньше будете страдать из-за его образа жизни. Изменить мужа не в Ваших силах, можно помочь только себе самой.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрий день! Що Ви знаєте про співзалежні стосунки? На цьому сайті я опубліковала статтю на цю тему, почитайте.
психолог онлайн
Мария Александровна Костюкевич
Доброго времени суток!
цитата:
Що буде далі??
Гарне питання, але про кого воно? Ви турбуєтесь про нього чі про себе?
Про нього - якщо він будет продовжувати так далі - дуже скоро раз на тиждень йому буде недостатньо. Буде збільшуватись кількість та частота прийому алкоголю.
Про Вас - підтримую колег - Вас може затягнути у співзалежні відносини - це коли Ви почнете його жаліти, приносячи себе, своє життя в жертву заради спасіння його.
Задайте при нагоді чоловіку питання: що він собі думає? Як він до цього ставиться? Що планує з цим робити?
Мудрості Вам та попіклуйтеся про себе!
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Здравствуйте,
цитата:
Я неможу з цим миритись
вы и не обязаны.
цитата:
Що буде далі??
Ваша постановка вопроса наводит на мысль, что вы не чувствуете себя хозяйкой своей жизни, как будто не вы принимаете решения, а с вами все само "случается", иначе вы бы, вероятно, спросили, "Что мне делать?"
психолог онлайн
Доброго дня.
З одного боку згодна із колегами про можливу співзалежність…
А з іншого, чи ви питали його:
- чому 1 раз на тиждень він так напивається? Що йому це дає?
- якщо це так важливо для нього, то як він може це робити, щоб ви могли з цим миритись, або навіть підтримувати, якщо причина дійсно важлива?
- як йому те, що вам це дуже не подобається, бо ви переживаєте за нього?
Спробуйте в розмові з ним, коли він тверезий та у гарному настрою, не обвинувачувати його, а разом зрозуміти що відбувається та як разом зменшити напругу від ситуації щотижня.
Частіше всього у відносинах подружжя з роками виникають недомовленості, які переростають у накопичені і емоції та потребують хоч якоїсь розрядки.
Чим більше між подружжям розмов про життя та переживання кожного, тим меньше виникає складних ситуацій, що переростають в конфлікт. Тим меньше накопичується емоцій, з якими щось треба робити, кудись їх виплеснути.
психолог онлайн
Мария Александровна Костюкевич
Доброго дня!
цитата:
Що буде далі??
А далі буде ще гірше. І Ви про це здогадуєтесь.
цитата:
Я неможу з цим миритись.
І не миріться. Ніхто Вас до цього не примушує. Та й не має ніякого права це робити. Ви - господарка свого життя і те, як Ви ним будете розпоряджатися, залежить виключно від Вас.
Якщо розмови не допомагають, потрібно приймати більш кардинальні рішення.
психолог онлайн
Доброго дня.
Чого би Ви хотіли?
Які почуття/ асоціації викликає у Вас чоловік, коли Ви бачте його в такому стані?
психолог онлайн
Доброго дня.
Чого би Ви хотіли?