Проблема в побудові відносин
Доброго дня!Маю проблеми у відносинах з чоловіками.Коли мені хтось подобається,то спочатку все йде добре я подобаюсь,я цікава.Але далі я починаю робити великі помилки,не можу стримувати свої емоції перша пишу,двоню,нав'язують,хоч знаю,що цього робити не варто,але не можу стримувати свої емоції,пробувала переключатись робота,спорт,але все марно,нічого не допомагає.Можливо проблема у поганих стосунках з батьком,а може це просто не мої люди,але коли мені людина не подобається,то стосунки якраз складаються.Це повторювалось уже багато разів.
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Доброго времени суток!
Да, модель построения отношений с мужчиной закладывается от взаимоотношений с отцом. Но это вопрос для работы в личной терапии, а не на сайте.
Мудрости Вам!
психолог онлайн
Доброго дня. Ви вже самі визначили, що маєте труднощі у побудові стосунків з чоловіками і маєте припущення чому вони з'являються. Якої допомоги і від кого ви чекаєте озвучивши це зараз?
психолог онлайн
Доброго дня!
Треба дослідити що Вами рухає, коли Ви починаєте нав'язуватись.
Які бажання, думки, почуття? Може якісь страхи?
Дополнение от автора
Так є страх,що він покине.
Дополнение от автора
І чим далі він віддаляється тим більше я його ідеалізую і говорю собі,що це любов всього мого життя!
Дополнение от автора
І подібних історій у житті було багато!
психолог онлайн
цитата:
І подібних історій у житті було багато!
Яких історій? Ідеалізування чи коли Вас кидали?
Дополнение от автора
Залишали,але коли потім я зустрічала "нову любов"як правило кращого чоловіка,то дивилась на попередніх і думала,що це взагалі зі мною було,як я могла глянути на такого??!!
психолог онлайн
Ця ідеалізація 100% пов'язана з
цитата:
проблема у поганих стосунках з батьком
Скоріш за все як і страх, що Вас покинуть.
З батьком були ситуації, коли Ви відчували, що він Вас кидає?
Дополнение от автора
Батько жив з нами,але ніколи не провляв до мене любов,увагу,ніколи дітьми не цікавився.
психолог онлайн
цитата:
Тобто батько покинув Вас, як і інших дітей, емоційно, але продовжував жити разом.
І це почуття залищилось із Вами до сих пір. Та керує Вашим особистим життям, підштовхуючи Вас на прикрі помилки. Його можна позбутися на психотерапії з психологом.
Самостійно ніяк.
Дополнение от автора
Дякую,почну працювати з психологом!
психолог онлайн
Добрий вечір! Якщо у дитини немає можливості навчитися будувати здорові стосунки у батьків, то у подальшому вона матиме складнощі. Як Ви уявляєте собі, що таке здорові стосунки?
Дополнение от автора
Здорові стосунки це стосунки чоловіка і жінки,що виникають внаслідок взаємної симпатії,пристрасті,поваги,а не йти на жертви,все,лиш,щоб він не залишив і страждати в таких стосунках,забути про себе,лиш би йому було добре.
психолог онлайн
цитата:
На 100% з Вами згоден. Як рівний з рівним. А не зверху-вниз та знизу-уверх.
психолог онлайн
Добрий рано! У Вас здорове уявлення про стосунки. Як Ви вважаєте, що у Ваших стосунках не так?
Дополнение от автора
Доброго дня!Вони не бувають здорові або я нав'язлива з тим хто подобається і з цього нічого не виходить,або я починаю стосунки з тим хто не подобається,щоб просто з кимось бути і в цих стосунках ніякого задоволення не отримую.
психолог онлайн
цитата:
чим далі він віддаляється тим більше я його ідеалізую і говорю собі,що це любов всього мого життя
Це не питання ідеалізації, це питання фантазій про те, чого Ви бажаєте, до чого прагнете. Тобто, у Вас відсутнє реальне сприйняття та відношення до чоловіка - підозрюю, що з перших хвилин Ви фантазуєте про нього та про ваше можливе майбутнє. Вас, як бі викиає з реаьності. І повторюся знову - це питання не для сайту, а для індивідуальної роботи разом з психологом, тому що це дуже серйозне та глибоке питання.
Мудрості Вам та подбайте про себе!
Дополнение от автора
Не фантазую,але б дуже хотілось,щоб він був мій,назавжди!А особливо в тих моментах коли він мене відкидає,я починаю боротися за нього!Не думала,що це настільки глибоко і серйозно.
Дополнение от автора
Плюс сюди добавляютья страждання,сльози,сильний емоційний біль,поганий сон,прокидаюсь,відчуваю себе покинутою!
Дополнение от автора
Я від цього втомлювалась і починала стосунки з тим хто хотів бути зімною.
психолог онлайн
цитата:
Не фантазую
Якщо це не фантазії, а все це реальне ставлення до реального чоловіка, то що тоді це:
цитата:
коли потім я зустрічала "нову любов"як правило кращого чоловіка,то дивилась на попередніх і думала,що це взагалі зі мною було,як я могла глянути на такого??!!
Дополнение от автора
Значить це дійсно патологія з якою потрібно пропрацювати!
психолог онлайн
цитата:
Значить це дійсно патологія з якою потрібно пропрацювати!
Чому це патологія?
Що з цим треа працювати - це дуже слушна думка. Але чому Ви думаєте, що це патологія?
психолог онлайн
Почитайте Норвуд «Женщины, которые любят очень сильно»,а лучше пройдите индивидуальную терапию!