Жінка бажає розійтися, тому що я не самореалізовний і не зможу забезпечити її потреб.
Живемо більше 10 років. Я зараз заробляю середньостатистично, проте це замало для справді комфортного життя, покупки будинку і забезпечення безбідної стоарості. Я не маю амбіцій та не можу сформувати своїх цілей. В мене залежність від манги та телефону.
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Добрый день!
Какая Вам нужна помощь? Зарабатывает ли Ваша жена? Почему этот вопрос стал сейчас актуальным?
Дополнение от автора
ЖІНКА БАЖАЄ РОЗІЙТИСЯ, останні 3 роки заробляє вдвічі більше за мене.
психолог онлайн
Це означає, що Ви ще досі дитина - знаходитесь в психологічному стані дитини і не збираєтесь з нього виходити. А навіщо Вашій дружині дитина? Їй потрібен дорослий чоловік, який реалізує себе та дбає про родину і дружину.
І у Вас 2 вибори: залишатись дитиною і втратити дружину, або подорослішати і зберегти сім'ю.
Вибирайте!
Дополнение от автора
Павел, маєте рацію. Мені так зручно та комфортно. В неї просто більші приорітети в житті.
психолог онлайн
Скажите, а что, кроме денег еще в Ваших отношениях есть? Что есть ценного, как Вы считаете? Не всегда деньги в приоритете для женщины. Чтобы Вас могло мотивировать?
психолог онлайн
Здравствуйте. А вы сами чего хотите? Что вас удерживало вместе все 10 лет? Что ценного для вас есть в этих отношениях? Жена ваша работает?
Дополнение от автора
На мою думку, це увага. Через залежність до соцмереж, я практично не спілкувався з нею, коли був вільний час. Хоча ми багато разом подорожували. Зараз мені страшно і я не можу зрозуміти чого саме я боюся. Мені важко, проте я розумію, якщо ми розійдемося і вона буде щаслива, то і я буд за неї радий.
ну я не вірю в себе, це ще одна проблема.
Дополнение от автора
цитата:
А вы сами чего хотите?
Жити, як жили раніше. Проте планую змінити роботу і запустити кілька бізнесів.
Анна, жена работает. Я люблю просто быть рядом с ней, а она любит много говорить
психолог онлайн
Возможно,что эта ситуация накапливалась много лет и сейчас у жены лопнуло терпение. Вы можете попробовать поговорит с ней и показать какие-то реальные действия со своей стороны и, возможно, что-то изменится в Ваших отношениях, но гарантий здесь Вам дать никто не сможет и решить за Вас этот вопрос тоже
психолог онлайн
цитата:
Я не маю амбіцій та не можу сформувати своїх цілей. В мене залежність від манги та телефону.
цитата:
Добрый день! У Вас я предполагаю, вся энергия уходит в зависимости. Очевидно они обслуживают какую-то неудовлетворенную Вашу потребность. Важно ее понять и осознать. И тогда понятно почему у Вас нет целей и следовательно жить комфортно и с удовольствием не получается.
психолог онлайн
Доброго дня
Вашу дружину можна зрозуміти. вона, як я зрозуміла, багато чого досягла і ще має великі плани на майбутнє. Їй потрібен партнер, з яким вона зможе йти разом цим шляхом, щоб розуміти і підтримувати один одного. Можливо раніше ви були на одному рівні в соціальному і фінансовому плані, а зараз вона ніби "виросла" з ваших стосунків і прагне більшого. Це не є дрібним непорозумінням, з яким можна навчитися жити без конфліктів, у вас, так би мовити, життєві спрямованості розходяться. Як лебідь, рак і щука. Вам добре жити так як є, ви не прагнете до чогось великого, і це не погано, ви маєте повне право жити так, як бажаєте. Ви себе забезпечуєте, ні в кого на шиї не сидите. Так само і ваша дружина має право жити так, як бажає. При таких умовах як зараз вам разом буде об'єктивно важко, бо ви не готові постійно за нею тягнутися і напружуватися, а вона не хоче поступатися власними амбіціями.
Скажіть, буд ласка, якої допомоги ви бажаєте отримати від психологів? Не зовсім зрозуміло, яке у вас питання, оскільки ви написали, що не проти розійтися і будете щасливі, якщо вона буде щаслива.
З ваших слів не відчувається, що вас турбує ваша залежність від гаджетів. Можливо у вас і є залежність, але, по-моєму, вас все влаштовує. Якщо у вас є незрозумілі вам страхи і ви хочете їх позбутися, то з цим краще попрацювати з психологом. На рахунок зміни роботи і старту власного бізнесу, мені чомусь здається, що насправді у вас можливо є лише певна ідея, але насправді реально ви не плануєте нічого такого реалізовувати у конкретний час, швидше просто так "висить і гріє душу".
психолог онлайн
цитата:
Павел, маєте рацію. Мені так зручно та комфортно.
Не тільки рацію, але ще й кулемет)).
Звісно, що Вам так зручно та комфортно. Доки Ви в сім'ї. А от чи буде комфортно без дружини... це питання.
цитата:
Зараз мені страшно і я не можу зрозуміти чого саме я боюся.
А того самого, чого бояться всі діти - що їх покинуть і вони залишаться самі. І ніхто не буде їх любити.
Є таке?
цитата:
ну я не вірю в себе, це ще одна проблема
Ну а це родом із дитинства. Надто глибоке, щоб швидко в ньому розібратися. А тим більш змінити.
Підсумовуючи і враховуючи все вищесказане: а чому Ви ще досі не на психотерапії у психолога?
психолог онлайн
Доброго дня! Чи можете ви сформулювати пряме запитання до психологів? Якої цілі вам би хотілось досягти цим зверненням?
психолог онлайн
Добрий вечір! Що думає про ситуацію дружина? Вона вирішила однозначно розлучатися?