Почуваюся нікчемою, не знаю чого хочу,ніби застрягла в житті?
Мені 23. Закінчила університет,і от постало питання,що робити далі? Куди йти? Що робити? Ця спеціальність не моє,не хочу по ній працювати ..Нічого не подобається,а як подобається то не надовго.Вибираю собі роботу, яку ненавиджу. Ніби застрягла в житті,нічого робити не вмію
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня.
Вы молода дівчина і для вас зараз нормально не знати в якій професії ви хочете розвиватися. В принципі, в будь-якому віці нормально не знати що тобі робити далі і шукати себе. А молодість якраз і дана нам для того, щоб себе пробувати в різних справах і шукати, що моє, а що ні. Все, що ви пробуєте і вам не подобається, це не крах і не фіаско, це досвід, нові знання, які ви про себе здобуваєте. Це я люблю, а це ні. якщо вам ваша професія не подобається і ви нею займатися не хочете. то прекрасно, що ви себе не змушуєте і не тягнете те, що не подобається через ціле життя.
Не реалізованість в професії - не привід відчувати себе нікчемою, а особливо в молодому віці. Думаю, справа не тільки в цьому. Чи щасливі ви в особистому житті, чи маєте якісь заняття на дозвіллі, що наповнюють вас?
А загалом, запрошую вас на індивідуальну роботу. Такий ваш стан, це прекрасна нагода для роботи над собою і для прекрасних змін! Особливо, враховуючи, що зараз карантин і є багато часу для себе.
психолог онлайн
Добрый вечер!
Так бывает, что мы можем терять интерес в чем-то. Скажите, а есть что-то, к чему у Вас лежит душа? Как Вы выбрали эту специальность и почему пошли учиться на нее? Чем Вам нравилось заниматься в детстве? Что происходит в Вашей жизни помимо учебы? В каких отношениях Вы с родителями?
психолог онлайн
Доброго времени суток!
Очень грустно такое читать. Вопросы смыслов - это вопросы сопровождающие нас всю жизнь. У меня есть подозрение, что у Вас нет ещё ясного понимания себя,своих ценностей, своих мотивов. Потому, Вам сложно понять, что же Вы хотите делать и чем заниматься. И потому есть ощущение
цитата:
Ніби застрягла в житті,нічого робити не вмію
Очень рекомендую Вам поработать с психотерапевтом работающем в экзистенциальном анализе.
Мудрости Вам!
психолог онлайн
Добрий вечір! А що Ви любите робити? Що Вам приносить задоволення? Ким Ви хотіли бути за фахом? Хто обирав ВУЗ, у якому вчилися?
психолог онлайн
Доброго вечора.
А як щодо можливості взяти невеликий тайм-аут? Аби не штовхати себе штучно й силоміць у напрямки, які вам не пасують. Якщо вже відчуваєте таку кризу зараз. Не очікуйте від себе 100% визначення життєвого шляху у 23. Дайте собі час, якщо вже питання самовизначення вас не покидає. Важливо і цінно, що задумаєтесь "чи дійсно я живу так як би мені хотілось?" саме в цей момент.
Існування зараз напрочуд швидке і потребує високої самоефективності. Та це не завжди добре в тому випадку, якщо просто біжите кудись, не знаючи куди; женесь за чимось, не знаючи за чим. Та чи потрібним взагалі.
В кожного є ресурс, що може бути реалізованим. Можливо є щось, що заважає вам бачити власне Я таким, яким воно є?
психолог онлайн
Мені здається, що розгубленість та безпорадність - це дуже знайомий для Вас стан - мабуть ще з дитинства. Я правий?