Перестало цікавити спілкування із усіма, не маю зацікавленості ні в друзях , ні в знайомих
Вже більше року я студентка інституту, до цього мені часто казало, що я людина комунікабельна і цікава, легко знаходжу друзів, але останні рік- півтора в мене немає ніякої зацікавленості в діалозі і тим більше в монолозі аби з кимось : друзі, близькі родичі, просто знайомі. Я вічно натягую маску , щоб людям здавалась хоч якась моя зацікавленість , можливо, щоб не образити їх. Я не бачу сенсу ні в друзях , ні в кому іншому, крім просто зв'язках для крайньої потреби( хоча таке буває дуже рідко і я полягаюсь тільки на свої сили) або просто не хочу собі ворогів, але на превелике моє здивування, хлопець в мене є( хоч і з'явився саме в цей період) і хоч там все добре і я його люблю, але навіть розмова з ним мене утомляє з перших хвилин, просто його слухаю , а на прохання розповісти про свої переживання відшучуюсь, чомусь не можу нікому розповісти ніяких своїх думок, просто впевнена, що нікому до цього немає ніякого діла, що їм не цікаво і вони роблять це просто з вічливості. Мама почала переживай , що я втратила зацікавленість в житті і єдине, що я роблю — це вчуся, не піднімаючи голови. Можливо тільки після її слів я задумалась, але справді мене заспокоює тиша і самотність, а присутність хоч якось людини поруч вже навіює думки : щоб сказать, щоб їй це сподобалась і вона відчувала себе комфортно — хоча сама в цей момент цього просто не хочу. Порадьте, будь ласка, можливо щось, чи це серйозне чи ні
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Так може, Вам ніхто і не потрібний, Сніжана?
Подумайте про перспективу жити самій, без будь-яких контактів з оточуючими.
Що відчуваєте, коли про це думаєте?
Є варіант і такий: відгородження від інших - це захист від можливого душевного болю, який відчували колись... А от з ким і як це було? Ви знаєте краще.
психолог онлайн
Доброго дня, зверніть увагу, що Вам трішки дискомфортна думка про те, що Вас слухатимуть аналогічно як Ви інших.
Наскільки ця ситуація прмносить незручності в життя? Як давно це почалося? Чи щось трапилось в цей період?
психолог онлайн
Добрий ранок! Після яких подій Ви відчули такі зміни у собі?
Дополнение от автора
Хммм, я задумалася над вашими питаннями, коли це почалось, точно не скажу, довго це не помічала, але з'явилось десь років 2 назад. З дитинства мені не щастило з подругами, чомусь було таке відчуття, що вони боліли так сказать мною, їм не потрібен був більш ніхто і я віддавалась їм не з меншим ентузіазмом, а потім десь через рік або і менше, вони без причин просто переставали спілкування , в мене це повторювалося разів 3, тому я себе відгородила від занадто близьких друзів, а в останньому році навчання, перед ЗНО, я не бачила сенсу в спілкуванні, мене цікавило тільки навчання і кращий результат своїх трудів, памятаю , що мене дратувала моя вихователька( я вчилась в ліцеї закритого типу, де і ночувала в гуртожитку з однокласниками) з її беззаботностю, хоча раніше мені це в ній подобалось. Зараз я задумуюсь, що не боюся самотності, але з іншої сторони, після закінчення навчання я просто здуюсь і не знайду сенс жити далі
психолог онлайн
цитата:
З дитинства мені не щастило з подругами, чомусь було таке відчуття, що вони боліли так сказать мною, їм не потрібен був більш ніхто і я віддавалась їм не з меншим ентузіазмом, а потім десь через рік або і менше, вони без причин просто переставали спілкування , в мене це повторювалося разів 3, тому я себе відгородила від занадто близьких друзів
Тобто, це все ж таки така Ваша захистна реакція від можливого душевного болю від вірогідної зради друзів і не тільки їх в майбутньому?
цитата:
Зараз я задумуюсь, що не боюся самотності, але з іншої сторони, після закінчення навчання я просто здуюсь і не знайду сенс жити далі
Добре, що не боїтеся. Але ж сенс знаходиться у Вас в середині, а не десь ззовні - в інших людях та подіях. Там і шукати треба - в собі!
Дополнение от автора
Дякую вам, я обдумую те, що Ви мені порадили і просто постараюсь зрозуміти себе. Ви мене заспокоїли, превелике вам спасибі
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Добре, що зрозуміли. Можливо це були ті люди, на яких не треба витрачати час і ресурс. Але є і інші люди.
психолог онлайн
Підтримую відповідь колеги.
Те, що з Вами відбувалося дало Вам досвід і знання про людей, хоча й через біль. Але так буває часто і з усіма - ми платимо за знання та досвід своїм болем.
Головне: зробити з цього правильні висновки. До людей слід дуже уважно придивлятися, тестувати їх та вивчати - перед тим, як зближатися з ними та під час цього сближення, не поспішати надто відкриватися перед ними. І тільки коли різні ситуації перевірять відносини і сформується потрібний ступінь довіри - можна починати бути більш відкритими.
І звісно будуть траплятися такі люди, на кого точно не треба витрачати свій час і сили, яких не треба дуже близько до себе підпускати. Але й будуть і інші люди, які точно заслуговуватимуть на Вашу довіру та вкладання у стосунки. Треба тільки навчитися розрізняти одних від других.
А також не вважати, що всі однакові і треба або ВСІХ підпускати, або навпаки НІКОГО не підпускати до себе, як у Вас це і трапилось. Всі - різні, і підхід до кожного повинен бути свій, індивідуальний.
І дуже радий, що зміг Вам допомогти.
Будь-ласка))