Що мені робити?
Привіт всім,хто зараз це читає.
Я вже наперед знаю,що мені буде важко написати про свої проблеми. Але все ж...
Я дуже замкнута людина. Я привикла все робити самостійно,тільки коли вже дуже-дуже потрібна допомога можу якось попросити. У мене мало друзів. Я намагаюся бути хорошою для всіх,навіть звертаюся до інших гарно. Але деякі люди,не знаючи хто я така вже ненавидять мене,я не розумію чому. Я почуваюся часом такою одинокою серед людей. Деколи просто не хочеться нікого бачити. Мені важко довіряти іншим,постійно звинувачую себе через це. Просто мене вже не раз обналули люди яким я довіряла. Я почуваюся втомленою навіть тоді,коли спілкуюся з кимось. Десь місять 2 назад,у мене кожен день був поганий настрій. Коли я приходила додому,я вже ледь могла дочекатися до того,щоб закрити за собою двері і поплакати. Коли я припинила і взялася щось робити,раптом знову почалося. Ніби я себе не могла ніяк контролювати. Після цього почалося таке,що коли до мене хтось звертався я могла взагалі не чути,хотя дивилася на цю людину. Я нікому не можу розказати про свої проблеми,я вважаю що мене ніхто не зрозуміє. Вечером часто плачу просто так. Я не знаю чого я нікому не потрібна і чого я вважаю себе іншою. Дуже хотілося б мати хоть одну людину яка візьме в обійми і скаже що все буде добре. Від цього вже стало б зразу краще. Деколи я часто говорю сама з собою,бо собі я можу будь-що розказати. Це збоку виглядає дуже погано,але роблю я це тільки тоді,коли я сама. Деколи хочеться кричати,але стримую себе,хотя в голові вже давно кричу.
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Добрий ранок! Причина Вашого настрою глибока :"Я намагаюся бути хорошою для всіх,навіть звертаюся до інших гарно". Це неможливо і непотібно. Хто Вас цьому вчив? Звідки таке переконання? " Але деякі люди,не знаючи хто я така вже ненавидять мене,я не розумію чому. Я почуваюся часом такою одинокою серед людей. Деколи просто не хочеться нікого бачити. Мені важко довіряти іншим,постійно звинувачую себе через це. Просто мене вже не раз обналули люди яким я довіряла. Я почуваюся втомленою навіть тоді,коли спілкуюся з кимось" Які стосунки у ВАс з батьками , однолітками були в молодшому віці? ". Десь місять 2 назад,у мене кожен день був поганий настрій. Коли я приходила додому,я вже ледь могла дочекатися до того,щоб закрити за собою двері і поплакати. Коли я припинила і взялася щось робити,раптом знову почалося. Ніби я себе не могла ніяк контролювати. Після цього почалося таке,що коли до мене хтось звертався я могла взагалі не чути,хотя дивилася на цю людину. Я нікому не можу розказати про свої проблеми,я вважаю що мене ніхто не зрозуміє. Вечером часто плачу просто так. Я не знаю чого я нікому не потрібна і чого я вважаю себе іншою". Це симптоми депресії. " Дуже хотілося б мати хоть одну людину яка візьме в обійми і скаже що все буде добре. Від цього вже стало б зразу краще. Деколи я часто говорю сама з собою,бо собі я можу будь-що розказати. Це збоку виглядає дуже погано,але роблю я це тільки тоді,коли я сама". Дуже добре, що Ви самі можете себе підтримувати!!!!!! Хто ще Вас може підтримати? Чи можете звернутись до психолога?
Дополнение от автора
З батьками у мене хороші стосунки. А щодо однолітків,навіть не знаю. З ними теж не погані,але мені якось краще коли спілкуватися з старшими за них. Я вважаю що деякі люди в моєму віці поводяться так,як маленька дитина у 8 років. Та для всіх мають таке важливе значення соціальні мережі,можеш ти до них звертатися якщо вони тебе не чують. Багато хто (однолітки) шукають мене тільки тоді,колі їм щось від мене треба.
психолог онлайн
Можливо є якісь активності, хоббі які надихають Вас, дозволяють підтримати себе?
Дополнение от автора
Так,є.
Я дуже люблю читати.
Коли читаю,ніби я в іншому світі,де не має цього.
консультация психолога
Доброго дня, Інша! Співчуваю, що Ви так почуваетесь. Тому що Ви "дуже замкнута людина" і "Вечером часто плачу просто так. Я не знаю чого я нікому не потрібна і чого я вважаю себе іншою." є причина, скоріш всього це недовіра до людей, як Ви і написали вище. Ви заслуговуете на те що б "мати хоть одну людину яка візьме в обійми і скаже що все буде добре", яка буде з Вами і тоді коли Ви плачите і тоді коли Вам хочеться кричати. Вам більше не потрібно зі всім справлятись самій, Ви маєте право просити допомогу. Що б могло Вам допомогти мати такі стосунки з іншою людиною " яка візьме в обійми і скаже що все буде добре"?
Дополнение от автора
Я не знаю що що б могло допогти, оскільки хто мене не знає навіть не хоче знати. І причину я не знаю.
консультация психолога
Раніше Ви писали "мене вже не раз обналули люди яким я довіряла", чи може це бути причиною що Вам важко спілкуватись з людьми? Книги це чудово, Ви також можете завести "щоденник", чи писати на аркуші паперу що Вам заманеться, головне не перечитувати потім, а щось з цим зробити - зім"яти, порвати тощо. Я теж не знаю що б Вам могло допомогти, та я впевнена що це можливо.
Дополнение от автора
Коли у мене поганий настрій часто слухаю музику. Буває, що хочу щось написати,але мені потім хочеться перечитувати це. Раніше у мене був щоденник,але я припинила писати після того як він заповнився,хоч купила новий.
Хотілося б деяких людей уникати,але ми кожен день бачимося і нічого не можу з цим зробити. Коли знайомлюся з такими людьми які не знайомі з тими кого хотілося б мені уникати,мені якось легше. Я люблю нових людей,але є і винятки.