Сімейні стосунки
Добрий день у мене така проблема, я одружена з чоловіком пів року мені 20 йому 23. Він п'є не часто але сильно, і я замічаю останнім часом що він сам хоче пити. А коли вип'є постійно до мене чіпляється, обзиває мене матюкає, а коли я йому щось скажу у відповідь він може мене вдарити. Останнім часом він почав пити частіше і щей з моїм батьком. Мій батько алкоголік, любить це діло. І не відмовляється від того щоб випити коли пропонує мій чоловік, і інколи сам чоловікові пропонує. Я сварилася з батьком і мама сварилась і він всеодно п'є з моїм чоловіком. Я не можу уже таке відношення терпіти, мій чоловік як не п'є, то все добре. Лише вип'є починаються скандали бійки. Я плачу розумію що не можу більше з ним, що таке ніхто не терпить але розвестись не можу тому що люблю його. Перед весіллям ми зустрічались всього півтора роки, і я розуміла що це не моя людина що мені буде погано, бо ми як зустрічалися він позволяв до мене по хамськи ставитись, але всеодно його любила думала буде по інакшому. Але стало гірше. Він то нормальний і все чудово щаслива, то все дуже погано і мені на душі погано, не можу то терпіти. + Я живу в селі і в селі такі стереотипи що жінка завжди винна і провокує чоловіка, має сидіти дома і все а якщо щось вдарив тебе то ти винна бо полізла до нього п'яного. Я як розведусь у мене не буде підтримки ніякої, через те що у селі розвестись позор + сім'я побожна шлюб брали, моя сім'я каже що я погана і зато мій чоловік так себе поводить, мама каже що у мене немає бути ніяких друзів тому що я вже одружена. Я його люблю але не можу розійтися. + Всі будуть винити мене.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
ОлЬга, добрый вечер!
цитата:
через те що у селі розвестись позор + сім'я побожна шлюб брали, моя сім'я каже що я погана і зато мій чоловік так себе поводить, мама каже що у мене немає бути ніяких друзів тому що я вже одружена. Я його люблю але не можу розійтися. + Всі будуть винити мене.
Вы пишете, что Ваш папа пил и мама все это терпела и поэтому у Вас нет модели здоровых отношений и тем более, на Вас оказывает давление Ваша среда. Вы должны думать о себе, а не то, что скажут люди. Если Ваш муж не видит в этом проблемы, а Вы готовы все это терпеть и не менять, то как тогда в Вашей жизни что-то изменится. Очень сочувствую тому, что Вам приходится переживать, но это только Ваш выбор
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Оля, доброго вечора. Ситуація Ваша досить прикра. Ви, з одного боку, описали свій розпач, з другого - не бачите вихід. Питання до психологів яке?
психолог онлайн
Доброго дня, Ольга
Дуже у вас печальна ситуація. Прикро, що так відбувається і що у вас немає підтримки від батьків. Нажаль це дуже велика, але поширена помилка, бачити до одруження недоліки партнера, але сподіватися, що все зміниться. Нічого не зміниться, ви не можете повпливати на поведінку чоловіка. Тим більше, що чоловікові випивати подобається і він має підтримку в цьому від ваших рідних. Звичайно, що ви не можете бути винні, що чоловік хамить і дозволяє собі піднімати на вас руку. Але сваритися з п'яною людиною, це тільки собі на зло, тим більше, що ви знаєте, що в такому стані він може себе агресивно поводити. Подбайте про себе в першу чергу тим, що ніколи не вступайте в суперечку з нетверезим чоловіком, не сваріться і не огризайтеся. Це нічого не дасть, позитивного впливу точно на нього не матиме, а от постраждати ви можете, якщо його розізлити.
Говорити вам, що щось буде краще немає підстав. Головне в таких обставинах вам не завагітніти, бо так ви будете ще більш беззахисною і прив'язаною до даної ситуації. Ні в якому разі не будуйте ілюзій що з народженням дитини чоловік поміняється.
Єдиний вихід зараз для вас - працювати над своєю самодостатністю і незалежністю, особливо фінансовою. Так ви згодом будете мати ресурси, щоб розлучитися.
Дополнение от автора
А ці стосунки якось мож налагодити чи вони є безнадійні?
психолог онлайн
Ви з Івано-франківської області? Відчувається знайомий діалект.
Налагодити можна тільки ті стосунки, в яких обоє парнерів прагнуть їх налагодити. А це не ваша історія. У вашого чоловіка все прекрасно. Він що хоче те й робить, ставиться до вас без обмежень і йому за це нічого не буде. Над чим йому працювати, якщо його все влаштовує? А головне навіщо?
Дополнение от автора
Так я з Франківської області.
Чоловік постійно каже щоб я мінялась тоді і він буде кращий до мене. Що я постійно йому довблю мозги що я лінива нічого для нього не роблю ( хоча стараюсь як найкраще і він цього не бачить) говорить коли я буду нормальна жінка тоді і він буде нормальний. Мені здається що я багато в чому винна, тому що раніше він мінявся хотів мінятися все для мене робив а я цього не бачила і ще більші домагання до нього ставила, і в один прекрасний момент він просто перестав щось робити, а тепер навпаки я стараюсь щось міняти йти на компроміси. Що це може бути він мені мстить чи ображений.
психолог онлайн
Оксана Борисівна Шевчук
Чого ви хочете у зв’язку з тим, що сказали?
Немає виправдання тому, що чоловік вас матюкає і піднімає руку. Так само ви не можете бути винні, що він надмірно вживає алкоголь. Ви не зможете впливати на його поведінку. Це називається маніпуляція: я такий поганий через тебе. Я не винен в тому, що роблю, то ти винна. Кожен несе відповідальність сам за свої вчинки: ви за свої, а чоловік за свої.
Якщо ви вважаєте, що навпаки, ви самі винні, що ви справді лінива, що ви не нормальна жінка, тому він і не нормальний чоловік, то в чому проблема, робіть все що він вам каже. Для чого тоді запитуєте?
Дополнение от автора
Як мені з ним розійтись? Я не можу наважитись. Коли ми посварились він на 2 тижня поїхав додому від мене ( ми живемо у мене) мені було дуже погано ми не здзвонювались і не пересікались. Я дуже страждала тому подзвонила перша і попросила його вернутись, і тепер він мені постійно каже що якщо він піде від мене я буду страждати як тоді. Якщо ми сваримось він постійно мене пугає тим що він зараз поїде а я його спиняю. От я незнаю як з легкістю розійтись, я боюсь щоб в мене не було нервового зриву, я дуже болюче переживаю розставання з ним
психолог онлайн
У Вас уже очень похоже на созависимые отношения, из которых выйти Вам сложно без профессиональной поддержки
психолог онлайн
Тут мусять бути глибинні причини, чому ви так страждаєте за людиною, що так до вас погано ставиться.
Їх можна пропрацювати з психологом на індивідуальній роботі. Оскільки зараз карантин, то можете працювати онлайн.
психолог онлайн
«Якщо ви росли у сім’ї алкоголіка, то вам потрібно впорядкувати спотворені знання і, як їх наслідок, емоційне замішання. Неможливо уникнути цього» (Д-р Джордж У. Врум).
Дорослі діти алкоголіків (ДДА – це програма одужання для дорослих, на яких вплинуло виховання в алкогольній або інших дисфункційних сім’ях. В Україні також працює ця програма, можна віднайти їх сайт, займатися за програмою можна через Скайп і там ви зможете знайти розуміння, підтримку і якщо захочете всерйоз змінити своє життя, то і зцілення.
Самостійно вам буде складно вибратися з ситуації, в якій ви знаходитесь. будете мати бажання, пишіть, я надішлю вам матеріали.
Дополнение от автора
Дякую усім за відповіді. Мені є що переосмислити.