невозможно забыть.
здравствуйте.
до сих пор не могу простить двух девушек, которые долго не соглашались на интим, одна 3 месяца, другая 2 года. первое было в 2008 году, второе в 2013-2015 годах. после расставания в 2015 году так и не нашёл никого, и есть страх, что так же будет продолжаться. и тех девушек не могу простить, хотя я и не собираюсь это делать.. но внутри меня сжирает всё это, вся эта ситуация, когда вспоминаю, аж трясёт.
как быть?
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Доброго вечора, Степан.
Що Ви вкладаєте у поняття "стосунки"?
цитата:
до сих пор не могу простить двух девушек, которые долго не соглашались на интим
Скажіть, будь ласка, як Ви розлучилися (що було причиною розлучення)? Можливо це не просто образа через відкладування інтиму, а образа на щось більше?
Насправді, побудова стосунків має певні етапи і це цілком природня і здорова позиція, коли двоє партнерів спочатку пізнають один одного, а потім починають сексуальні стосунки (у кожного свій "темп" пізнання і його потрібно поважати). Таким чином, Ви будуєте психологічну близькість на основі якої, потім, буде хороша і приємна сексуальна близькість.
Якщо Вас це дуже ображає і трубує, то проблема скоріше у Вас, а не в них. Ваше почуття образи є неконструктивним (якщо говорити за образу щодо відсутності сексу на початкових етапах стосунків), припускаю, що проблема лежить глибше, у Ваших дитячо-батьківських стосунках (особливо в стосунках з матір'ю) + можливо у негативному сексуальному досвіді (особливо це стосується першого) та психологічних травмах у самих стосунках.
цитата:
после расставания в 2015 году так и не нашёл никого, и есть страх, что так же будет продолжаться.
Насправді, Ви самі відповідальні за те, що у Вас зараз немає стосунків. Можливо Ви несвідомо "захищаєте себе" від повторення негативного досвіду стосунків і саботуєте побудову нових. Я впевнена, що Ви здатні почати нові стосунки, просто Ви психологічно неготові. Рекомендую Вам звернутися на консультування до психолога-психотерапевта для того, щоб дослідити корінь проблеми та пропрацювати травми. Це звільнить Вас від тяжкого багажа минулого і Ви не "не потягните" його за собою у нові відносини (хоча зараз карантин, проте психологи-психотерапевти консультують онлайн через скайп, вайбер і зум). На жаль, в режимі переписки це зробити неможливо.
Бажаю Вам знайти хорошого психолога-психотерапевта, пізнати та пропрацювати себе, щоб побудувати щасливі стосунки у майбутньому.