Як бути?
Доброго дня. У мене така проблема. Мене ніхто не чує, що я кажу, всі знають своє і завжди все заперечують на те що кажу. Наприклад такий випадок: коли мене вже все достало,я плачучи говорила, що саме мене достало своїй мамі, а вона каже що я її достаю і тут брат прибігає і з ненавістю: заткнись... ( достало те, що в будинку прибираю лише я і коли говориш двом братам роззуватися на порозі, або не тріпай одяг в кімнаті, або не ходи коли підлога ще мокра і т.д. вони: один або после або ще раз помиєш, а другий - доведи, наче я брешу... от таке на жаль). От саме я і жалілася мамі про це, але вона як бачучи захищає братів і каже що я її мораль читаю. Іноді мені вже здається, що мене всі ненавидять. Вирішила я ні до кого не розмовляти, сиджу собі, думаю про своє, а тут брат біжить питає де мама, а я мовчу( не знаю) а він ти язик з'їла і то з притиском так сказав і пішов. Лежу в своїй кімнаті, мама приходить і каже ти що так і лежала, як нічого не було, йдем картоплю їсти, а я мовчу, і вона пішла в сусідню кімнату де брат і тут починається лекція брата: ти нервуєш своїм поводженням, любиш щоб тобі йшли на поступки, все по твоєму має бути, ти не нормальна, тобі психолога потрібно, як інвалід, мама собі: такі вихватки і т.д. Мені дуже прикро чути такі слова і я плачу. Скажіть як мені бути? Коли як вони кажуть мовчи, і тоді коли я вже нічого не кажу, то вони відразу тобі щось робиться, та навпаки.Про мене скажу: я не люблю коли матюкаються, не люблю не справедливості, я завжди плачу від цього. Скажіть будь ласка я дійсно вже псих чи що, в чому я не права і як мені бути....
Вопрос от: ; Возраст: 27
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Доброго дня!
Розумію Ваші почуття в ситуаціях повязаних з мамою і братами. Скільки Вам років? Які у Вас стосунки з мамою, братами?
психолог онлайн
Здравствуйте! Мне жаль, что в семье, в которой вы живете сложилась такая ситуация, что вас никто на слышит. Это, правда, не простая ситуация. Это сложная ситуация в эмоциональном и психологическом плане. Похоже у вас в семье нет взаимопонимания и возможности услышать другого человека. Услышать и понять его потребности. Похоже, такое понятие, как уважение к близкому человеку не свойственно вашей семье. Жаль, что так.
Вы указали, что ваш возраст 27 лет. Это так? Сколько лет вашим братьям? Вы старшая в семье? Как относится к вам папа?
С уважением, Елена Мороз.
психолог онлайн
Доброго дня, Кіро!::smile::
Дополнение от автора
Дякую за відповіді. Я наймолодша в сім'ї, тата немає вже 2 роки(
Дополнение от автора
Так, мені 27 років
психолог онлайн
Вы младшая в семье, вам 27 лет и папы нет в живых уже 2 года. Переживаете смерть отца? Какие у вас были с ним отношения? Расскажите, пожалуйста.
С уважением, Елена Мороз.
Дополнение от автора
З татом наче нормальні відносини були, просто майже 6 років його не було, був на заробітках. І я привикла більше до мами, все їй розказувала (про свої проблеми, успіхи і т.д.) Звичайно сумую за татом...
Дополнение от автора
Марина Луценко, дякую за рекомендацію книги, обов'язково прочитаю)
психолог онлайн
Вы привыкли больше к маме, все ей рассказывали о своих проблемах и успехах. Скажите, сколько лет вашим братьям? Они женаты, были женаты? Вы сами работаете или учитесь? Как вы ведёте семейный бюджет? Он у вас общий или у каждого свой?
С уважением, Елена Мороз