Як вийти з токсичних стосунків?
Зустрічаюся з хлопцем 2,5 роки, живемо разом. З міста в якому навчаюся переїхала ближче до нього, так як він працює в ЗСУ за контрактом і не могли часто бачитись через відстань.
Відчуваю, що ми вже тривалий час не дуже щасливі разом.
Звинувачую його роботу, бо до цього все було набагато краще, а як тільки він підписав контракт все пішло різко в гірший бік і так вже триває приблизно рік.
Він мало приділяє мені часу, відкрито казав, що йому зі мною не цікаво, що я заважаю йому просуватися в роботі і досягти того чого він хоче.
Не один раз ми розходилися з його ініціативи і сходилися в більшості через мою ініціативу. Одного разу ми зійшлися знову, хоча він цього не хотів, але йому стало мене шкода (це його слова).
За його словами він мене любить, але не хоче, щоб я його терпіла. Інколи мені здається, що він навмисно робить так, щоб мене емоційно задавити.
Він рідко мені телефонує, відмовляється, коли я пропоную кудись прогулятися, ми рідко про щось розмовляємо, здається ніби для нас тем для розмов немає.
Ми не довіряємо один одному. Він часто бреше мені, а я часто перевіряю його телефон. Одного разу я знайшла його переписку з дівчиною з його роботи. Здивувало те, що він був ініціатором переписки, робив ій компліменти і не сказав, що в нього є дівчина( хоча вдалий момент в їхній переписці був).
Зі своєї сторони я не дозволяю собі фліртували з іншими хлопцями і одразу кажу, що знаходжуся в стосунках.
Головою я трішки розумію, що ці стосунки хворі, що нам краще розійтися назавжди, але серцем я цього прийняти не можу.
Я дивлюсь на нього і розумію, що люблю його.
Мені здається, що я втратила саму себе в цих стосунках, самооцінка, впевненість в собі і повага до себе на критичному рівні.
Це так боляче розходитись з ним і мені страшно відчувати це знову.
Я пробувала зайнятися якимось хоббі, але мені нічого не хочеться, немає інтересу.
Втомилась від цього стресу, втомилася ревнувати його, не можу розслабитись і відчути спокій, але сил, щоб діяти рішуче в мене немає.
Обговорити з ним проблеми в наших стосунках це не варіант, тому що він починає дратуватися і все може закінчитись тим, що скаже що нам краще розійтися.
Не знаю як справитись з цим.
Здається, я розписала все трішки хаотично, але саме цей хаос і відбувається.
Як справитись з такими стосунками?
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Добрый день,
Для того, чтобы чуть упорядочить этот «хаос», напишите, пожалуйста, «+» и «-« того, что вы остаётесь в этих отношениях и того, что вы выйдите из этих отношений. Сравним.
психолог онлайн
Добрий ранок! "Мені здається, що я втратила саму себе в цих стосунках, самооцінка, впевненість в собі і повага до себе на критичному рівні". Якщо Ви залишитесь у цих стосунках, що буде з Вами??????
Боляче буде, але чи не витримаєте Вм цій біль? Як він довго буде тривати? Хто Вас може підтримати? ""Це так боляче розходитись з ним і мені страшно відчувати це знову". Чим Ви займаєтесь? Чи є у Вас подруги, друзі, хто може підтримати?
"Я пробувала зайнятися якимось хоббі, але мені нічого не хочеться, немає інтересу.
Не знаю як справитись з цим".
"Як справитись з такими стосунками?" - вийти з них. Уявіть собі, що буде далі, якщо Ви в них залишитесь!