Відношення
Доброго дня! В мене проблема в стосунках із хлопцем. Я зустрічаюсь півтора року з одруженим хлопцем. Він мені постійно говорить що любить мене, хоче зі мною бути, що з дружиною в нього вже давно нічого нема, тільки спільна дитина, якою він дорожить, живуть вони разом, но в різних кімнатах, дружина знає все про нас. Но коли я його запитую, коли ми будемо жити разом, він каже, що розійтися так швидко, з тим, з ким так довго був не може, це потрібен час. Він не хоче травмувати дитину, дитині 7 років. Я боюсь що він мені обманює, що любить, зі мною хоче бути, що він не може розійтися з дружиною, бо сильно любить. Підскажіть що робити, чи варто чекати на нього!?
Вопрос от: ; Возраст: 25
консультация психолога
Ждать нельзя послать! Куда запятую хочется поставить?

психолог онлайн
Людмила Николаевна Пономаренко
Здравствуйте!
цитата:
Підскажіть що робити, чи варто чекати на нього!?
Подскажите, вы и правда думаете, чтобы чужой вам человек, пусть и наделенный психологическими знаниями, принял за вас судьбоносное решение?
психолог онлайн
Автор, психологи не могут вам подсказать как поступить, однако, возможно вы ждете ответ специалиста, у которого в практике были подобные случаи и чем они заканчивались. В моей практике такое встречалось неоднократно и заканчивалось все плохо. Либо женатый пожизненно кормил обещаниями и в конце-концов предпочитал остаться в семье, либо даже если и уходил к другой, все равно то подживал с женой, то ребенка на первое место ставил вместо второй жены. Клиентки испытывали дискомфорт и даже страдания от таких отношений. Как будет с вами - неизвестно, однако важно разобраться вам с этим решением чтобы потом не сожалеть, для этого и есть психологи и их консультации. А то, что вы называете любовью - это не любовь, а влюбленность, она пройдет. Всех благ и будьте осознанными!