Як себе вести в даній ситуації?
Зустрічалася з хлопцем. Спочатку було велике кохання. А потім він захотів вільних відносин. Сварились мирились цілий рік. Кохаю його до нестями .Різниця у віці 10років,він молодший. Два місяця не спілкувалися. У мене день народження і тут кур'єр приносить 7 метровий років від нього. Написала у вайбер дякую. У відповідь смайлик і тиша. Що це? Що робити? Як себе далі вести?
Вопрос от: ; Возраст: 41

психолог онлайн
Добрий ранок! Вільні стосунки- це не про здорові стосунки, це захист від стосунків, коли у них людині страшно. Чогось боїться хлопець у стосунках. Що знаєте про його минуле- чи зраджували його? Які стосунки у нього з батьками були у дитинстві? Що для Вас значать ці стосунки?
Дополнение от автора
Він був одружений 10 років . Має двох дітей. Одружився в 18 . Розійшлись того що хотів самотності . Я не знаю що робити . І не розумію як себе вести. Ми два місяця не спілкувалися . Я думала це вже кінець. І тут він знову дав про себе знати.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Спочатку було велике кохання. А потім він захотів вільних відносин.
Вы говорите, что вначале была большая любовь. Что могло произойти потом? Он не готов строить серьезные отношения с Вами? Какие у него были отношения до Вас?
Дополнение от автора
Так він не хоче серйозних стосунків. Після розлучення у нього були вільні стосунки з багатьма дівчатами . Тривали не більше місяця. Як він сказав що він не нагулявся і його це влаштовує. Зі мною було по іншому . Ми рік зустрічаємось то сходились то розходилися. Місяць могли спати на одному ліжку. І не мати сексу
психолог онлайн
Він, скоріше, має незаліковані рани через минулі сстосунки, тому уникає близькості. Треба час, щоб "вилікуватися" і побудувати нову безпеку щодо стосунку. Скільки часу невідомо, чи взагалі щось зміниться, теж таємниця. Чи готові Ви чекати? Заради чого?
психолог онлайн
цитата:
Після розлучення у нього були вільні стосунки з багатьма дівчатами . Тривали не більше місяця.
Вы говорите, что у него был развод. Вы пытались у него прояснить, какая была причина разрыва? Он не стрит длительных отношений и не готов к этому, с Вами или без Вас. Если он не хочет, то Вам сложно будет его заставить. Он предлагает Вам встречи тогда, когда он их захочет. Я думаю, что те цветы, которые он Вам отправил, это тоже один из способов удержать Вас, но не готовность строить серьезные отношения с Вами о чем он говорит
Дополнение от автора
Я думаю, что те цветы, которые он Вам отправил, это тоже один из способов удержать Вас, но не готовность строить серьезные отношения с Вами о чем он говорит
навіщо мене втримувати , якщо є багато дівчат яким підходять вільні стосунки ? Я хочу з ним бути . Я його кохаю. Але я не буду його ділити ні з ким
психолог онлайн
Важливо, щоб і партнер теж хотів бути тільки з ВАми: " навіщо мене втримувати , якщо є багато дівчат яким підходять вільні стосунки ? Я хочу з ним бути . Я його кохаю. Але я не буду його ділити ні з ким".