Панічна атака, коли залишаюсь сама
Доброго дня.Я вже існую 4 роки,дуже багато хворію,і розумію,що винна сама .Я боюся залишатися сама вдома,коли хтось кудись відключається,мені робиться погано,починають трястись руки і хочу бігти туди,де є люди.При чому,завжди поряд є дитина,логічно що не сама.Боюсь стояти в церкві,у великій кількості людей, зразу думаю,що впаду в обморок,боюся захворіти .Це мені мішаж справді жити . Я б хотіла почати працювати з психологом,готова платити кошти,лиш би помогли мені .Я відчуваю себе на 70 років,колись була супер активна,а тепер мені страшно,шо зі мною сталося .
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрый день!
У Вас запрос на терапию. Вы раньше обращались к врачу за консультацией?
Дополнение от автора
Ні,я ніколи не зверталась до психолога,в мене плачебна ситуація?
психолог онлайн
Доброго дня, Марічка.
Скажіть, будь ласка, у Вас цей стан вже триває чотири роки, проте Ви і досі не звернулися до психолога-психотерапевта. Чому? Що Вам заважало? І що Вас спонукало написати саме зараз?
Чи сталися з Вами за ці 4-5 років якісь стресові події, кардинальні зміни? Які у Вас стосунки з чоловіком, дитиною і батьками? Чи Ви з дитинства є тривожною особою?
Ви молодець, що взяли відповідальність за своє психологічне благополуччя і хочете звернутися до психолога-психотерапевта на індивідуальну консультацію, бо у Вашому випадку потрібно проаналізувати всі фактори, що вплинули на Ваш стан для того, щоб ефективно її пропрацювати.
цитата:
До психолога звертаються люди із різними життєвими ситуаціями. Якщо Ваш стан вже заважає нормальному функціонуванню, то потрібно звернутися до психолога-психотерапевта індивідуально.
Крім цього, якщо у Вас настільки підвищенна тривожність, то варто також звернутися до психіатра, щоб він підібрав Вам заспокійливе (під Вашу конституцію, випадок і т. д.).
Дополнение от автора
Цей стан розпочався зі стресової ситуації,я не люблю чоловіка маму,вона ніколи нам не допомагала,мої батьки завжди казали в яку погану сім'ю я попала,'погана'- втому випадку,що не допомагає з дитиною.Ми живемо окремо,я ,чоловік і дитина 4 роки,часто сварюся з чоловіком,не приділяє мені уваги,робота і робота,часто не хочу інтимних мтосунків,бо вічно щось болить .Я з дитинства сильна панікерша,я не можу зрозуміти причину свого стану,куди копати ,щоб зрозуміти.Реально мені допомогти!?
психолог онлайн
Доброго дня. Це запрос на довгострокову терапію, можливо знадобиться консультація психіатра, щоб призначити підтримку ліками. Що сталося 4 роки тому? Щось передувало початку такого стану?
Дополнение от автора
Не можу вам відповісти,після одруження все змінилося,кардинальні зміни трапилися 5 січня 2017 р,з цього моменту почалося все,я просто не виходжу зі стану хвороби,я вже об'їздила масу лікарів,всі кажуть,що здорова .Просто вмить життя перевернулася,а причини не можу зрозуміти
психолог онлайн
цитата:
Реально мені допомогти!?
Вам цілком реально допомогти. Головне, щоб Ви звернулися до психолога-психотерапевта і психіатра та співпрацювали з ними (майте на увазі, що процес буде досить тривалим). Помітно, що у Вашому житті є безліч стресу, болі та фрустрації. Із психологом-психотерапевтом Ви розкладете "все по поличкам" та зрозумієте, що надалі пропрацьовувати (помітно, що є проблеми із чоловіком та ще й вплив його мами), а з психіатром Ви оберете оптимальне заспокійливе.
Бажаю Вам знайти хороших спеціалістів та пропрацювати Вашу проблему (а я бачу, що Ви вже готові на довготривалу терапію). Вірю у Вас, удачі!