чому він так себе поводе?
хлопець не пропонує зустрічатися,але цілується,сьогодні сиділи і я бачила шо він не хоче від мене йти хоче бути поряд але в ході переписки ми затронули тему стосунків в якій він сказав щоб я не привикала до нього так як він може пропасти в будьякий час не хоче мені зробиити больно тому і не бачиться зімною часто щоб не звикала
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Галя, добрий ранок! Можливо хлопець не відчуває безпечно себе у стосунку ( через якийсь свій негативний попередній досвід), тому не прив"язується сам і попереджає Вас. Можливо, Ваші цінності розходяться - для Вас важливо бути у стосунках, для нього ні. Чи говорили Ви з хлопцем про те, що Вас турбує?
психолог онлайн
Вітаю Галю!
Так буває і стається і добре, що трапився хлопець який є відвертий з вами.
В цьому молодому віці хочеться нагулятися хлопцям, а ви певно йому виглядаєте для стійких стосунків до яких він ще фізично не готовий і відповідальності не хоче брати і це норм. Можливо мав свій сумний досвід з дівчиною чи не роздільне кохання- від якого страждав довго. Якщо це вас бентежить, то варто полити світло на цю тему і попитати про що він конкрентніше каже і що вас хвилює?
Що ви в ньому вбачаєте зараз і які почуття він викликає?
Коли прояснете, то точно матимете уявлення правдиве і це основне.
Можу вам запропонувати під час карантину 30хв. сесію безкоштовно!!!
психолог онлайн
Доброго дня, Галина.
На жаль, ні ми, ні Ви не можемо "читати людей як книгу" і відповісти на питання "Чому він так робить?". Максимум - робити гіпотези (колеги вже вказали вище). Але чи є у цьому сенс? Максимум, що Ви можете зробити - це відкрито сказати хлопцю, що Вас турбує тема стосунків і Ви хочете про неї серйозно поговорити. Особисто Ви готові терпіти таке ставлення? Якщо Ви не відчуваєте себе у цих стосунках щасливою, не відчуваєте довіри і взаємовіддачі, то запитайте себе - чи варто їх продовжувати?