Сімейні проблеми
З чоловіком одружені 7 років, маємо 2 дітей, але останні 5 років пішло все погано, ми не чуємо один одного, постійні сварки скандали, упрьоки, обіди, а в кінцевому результаті ми не розмовляємо, з нами живе свекруха, часто лізе в наші стосунки підбурює чоловіка проти сім'ї, говорить чоловіку щоб краще б розвестись, і я це чула і не раз я навіть знаю що вона і вся його сімя хотіли щоб він одружився з іншою, в мене на серцю є велика обіда що чоловік нічого не говорить їм і не робить, бо я своїй сімї-чоловіку дітям віддаю всю себе, любов, увагу, турботу а у відповідь лише чую розведись,за 5 років чоловік не приділяв мені ніякої уваги, турботи навіть просто не сказав що любить мене, що я йому потрібна, в мене вже такі думки що може чоловік і ніколи мене не любив і краще дійсно розвестись
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрый день.
Чтобы прояснить ситуацию и наладить отношения, есть смысл, мужу задать все эти вопросы:" я йому потрібна? може і ніколи мене не любив? краще дійсно розвестись?
И рассказать мужу, о своих мыслях и переживаниях
Дополнение от автора
Всі ці питання чоловіку я вже завдавала і нормальної відповіді я не почула тільки що сімю він мати хоче а на інші питання в нього одна відповідь роби як хочеш. Мені здається що він пішов під вплив своєї мами. Коли ми розмовляємо про наболівші питання він мене не чує а я не можу його зрозуміти. Моя свекруха з чоловіком разом не живе, хоч вони не розведенні. Я боюся що вона і мою сім'ю зруйнує так як і свою, порадьте що робити бо моє життя вже стало не стерпним. Дякую
психолог онлайн
В Вашем ответе видно, что муж уходит от ответственности и все решения перекладывает на Вас:"Сімю він мати хоче а на інші питання в нього одна відповідь роби як хочеш"
Есть ли у вас возможность жить отдельно от свекрови?
И чего действительно, хотите Вы?
Дополнение от автора
Я теж бачу що чоловік ухиляється від відповідальності,але до того ще він не вміє відстоювати права своєї сім'ї, бували такі випадки коли свекруха ображала мене і моїх дітей чоловік не захистив. Діти, будинок і побутові проблеми на мені. Нажаль окремого житла у нас немає. Хочу щоб чоловік зрозумів що сім'я має бути на першому місці діти, я. Щоб приділяв увагу і турботу, щоб змінив своє відношення, хочу щоб він зрозумів що нам потрібно жити окремо, але не знаю як до нього достукатися.
психолог онлайн
Добрый день!!! сочувствую,что вы не чувствуете себя в безопасности в своей семье, что муж не защищает вас и не отстаивает перед дркгими. Психологически он остается маленьким в отношениях со своей мамой
Вашей семье было бы правильно отделиться и жить отдельно от свекрови, ваш муж наверняка не станет возглавлять свою семью и брать на себя ответственность, пока в вашем доме главная его мама...
говорите ему,что для вас важно, давайте ему признание,что он важный для вас, что ваша семья это важно, что вы можете отделяться, рости, быть самостоятельными!
психолог онлайн
Вітаю вас!
Дійсно у ваших словах вбачаю крик душі за сім"Ю. Коли дійсно втручаються в стосунки регулярно, то є додатковим стимулом. та ваш чоловік не говорить значить роздумує про інші варіанти. Думаю варто обговорити про те, щоб жити окремо від свекрухи поки вона ще молода і не підпортила вам життя.
Краще на тимчасовій квартирі якийсь час пожити, щоб зрозуміти які ваші є насправді стосунки і відносини.
Я працюю з сімями 12-років і ви зараз те ж знаходитесь в кризі сімейній яка загострюється з часом. Тому важливі рішення у збереженні сімейних цінностей, якщо у вас все більш менш гаразд. Шукайте можливостей окремо жити вже, бо тримаючись біля свекрухи можна втратити інше або більше.
Можу вам запропонувати 30хв. сесію під час карантину онлайн безкоштовно!!!
Дополнение от автора
Дуже вам дякую, за розуміння, з чоловіком я швидше говорила щоб ми жили окремо, по його словах я зрозуміла що він не хоче зїжати. Я буду дуже рада з вами поспілкуватися. Я в без виході не знаю що робити. Дякую
психолог онлайн
цитата:
а 5 років чоловік не приділяв мені ніякої уваги, турботи навіть просто не сказав що любить мене, що я йому потрібна
Грустно, что вы так 5 лет живете.
Что вас держит в отношениях, где не чувствуете любви, заботы, слов любви? Зачем соглашаетесь на отношениях, где вам плохо?
Какой возраст детей?
психолог онлайн
Так приходьте разом на зустріч мій контакт тут є. Дякую розумію, що це важливі кроки і рішення для сім'ї. Чекаю вас.
Дополнение от автора
Чоловік перші два роки такий небув, була увага, підтримка, розуміння.Но в нашу сімю та стосунки почала втручатися свекруха, діти дуже люблять тата, і не хочеться їх позбавляти цього, якщо можна щось змінити то чому б не попробувати. Меншому 2 старшій 6
психолог онлайн
Если муж согласен, то лучший вариант это семейная терапия. Предложите ему.
По поводу того, что это свекровь все портит. Конечно, удобнее винить ее, но именно ваш муж делает выбор, как позволять своей матери вести себя и как строить отношения с вами.
Что касается детей, то никто не предлагает их лишать отца. Если вы надумаете развестись, то это вы разводитесь, а не дети. Но видеть такие отношения как у вас с мужем приносят детям вреда больше, чем счастливая мама, пусть и в разводе.
Дополнение от автора
З вами згідна
Дополнение от автора
З вами згідна
психолог онлайн
Коли з"являються діти, то змінюється сімейна система кардинально і в тій перебудові всього важкувато пережити і витримати складнощі.