Як зрозуміти себе
Я не розумію себе. Не розумію чого я хочу і що приносить мені щастя. Мені важко жити серед людей і комунікувати з ними. Важко будувати дружні і більш близькі стосунки. Часто впадаю в депресивний стан. Багато думаю і часто випадаю з реальності через це. Роблюсь дуже неуважним. Погано сприймаю якісь речі зрозумілі всім.
Випадкова натрапив на канал Євгенії Стрілецької. Аналізуючи себе в її відео я дійшов висновку, шо в мене розлад особистості, але не знаю точно який, можливо шизоїдний. Я звичайно не спеціаліст, тому точно не можу поставити собі діагноз, але знаю шо проблеми у мене точно є. Як знайти людину, яка б допомогла б розібратись? чи можливо якісь онлайн ресурси є.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
Доброго дня.
Це чудово, що ви піклуєтесь про себе і відповідально ставитесь до свого здоров’я.
Але не варто самостійно шукати в себе діагнозів, особливо переглядаючи ролики на ютубі.
З того, що ви написали, ніяк не можна зробити висновок, що у вас розлад особистості. Але якщо ви відчуваєте хвилювання, то можете звернутися за консультацією до психіатра. Так ви зможете впевнитись, що з вами все гаразд. Якщо у вас немає ніяких органічних порушень і ви не потребуєте медикаментозного лікування, то вам варто звернутись до психолога. З психологом (особисто чи онлайн) ви зможете більше дізнатися про себе і знайти свої мрії, розвинути навички спілкування з собою та іншими. У дуже багатьох людей буває такий стан, коли нічого не радує і не знати чого хочеться, але з цим можна працювати і це жодним чином не свідчить про розлади особистості. Часто так буває, що людина роками живе, коли за неї все вирішують і вона не має права на власний вибір, тоді за деякий час взагалі перестає себе чути і розуміти власні бажання.
Потрібно також врахувати, що у вас такий вік - кризовий, коли шукаєш себе, створюєш себе і це абмолютно нормально в даний період не знати, чого ти хочеш. Якщо у вас цей період затягнувся, психолог вам допоможе з нього швидше вийти.
психолог онлайн
Здравствуйте.
Не стоит заниматься самолечением и ставить себе диагнозы по информации из интернета. Это только навредит вам, особенно если вы склонны к тревожным опасениям по самым разным поводам.
Обратитесь за помощью к психотерапевту индивидуально и вам помогут понять себя и разрешить вашу ситуацию. Выбирайте психолога на сайте и приходите на консультацию.