У меня плохой характер,да и внешностью я не удалась
Все мои подруги давно уже гуляют с мальчиками. Недавно даже была вечеринка куда впускали только пар, конечно же я там не была. у меня есть лучший друг, с которым бы я встречалась,но один раз моя подруга пошла с ним погулять и задала ему же вопрос
-Почему ты не встречаешься с Витой (то есть мной)
-у неё ужасный характер,да и внешностью не очень она удалась,но вот как друг она хороший.
Она записала это на диктофон.После этого я хотела убить себя,но что-то меня останавливает.Помогите,дайте мне пожалуйста совет.Буду очень благодарна)
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Доброго времени суток!
В подростковом возрасте всё не просто. И слышать такое от парня очень обидно. Но я всё же терзаюсь сомнениями относительно этой записи...Ваша подруга записала полностью весь разговор или только эту реплику?
психолог онлайн
Доброго дня, nik2cb.
Перш за все, мені здається дуже дивним, що Ваша подруга записала цю розмову на диктофон (помітно, що у неї однозначно були якісь мотиви). Ви питали її, чому вона так зробила? Крім цього, які у Вас відносини із подругою та чи їй подобався хлопець, що подобається Вам? Таке відчуття, що подруга грає із Вами у психологічні ігои, а Ви хапаєте її крючок.
цитата:
у неё ужасный характер,да и внешностью не очень она удалась,но вот как друг она хороший.
Так, це боляче чути, проте проаналізуйте ситуацію не з позиції емоцій, а з позиції розуму:
- чому подруга це зробила;
- чому хлопець погодився це записати на диктофон (а я впевнена, що включити диктофон не помічено дуже важко);
- яка ймовірність того, що на записі дійсно він, а не інший хлопець (адже голос можна легко підробити);
- чому Ви вірете лише запису, а якби хлопець так дійсно сказав, то запитайте себе: "Невже я не гарна і у мене поганий характер?". У нашому житті є безліч людей, яким ми можемо не подобатися і це їхні проблеми (а позбавляти себе життя через цих людей ще більш безглуздо). Вам варто розвинути свою самоцінність, щоб негативні слова інших Вас так не зачіпляли.
Крім цього, я б Вам рекомендувала поговорити із цим хлопцем "на чистоту", щоб прояснити ваші стосунки.
Також поговоріть про цю ситуацію із батьками та попросіть у них психологічної підтримки - Ви зараз цього потребуєте.
Пам'ятайте, що Ви вже цінна тому, що існуєте. Вашу ціність не визначають інші люди.