Запуталась во всём
Недавно я рассталась с парнем,которого я люблю,скоро нам бы был год,у нас были яркие отношения,взаимные и т.д. Вообще,я загоняюсь из-за мелочей ,были мысли о суициде,но слава богу они прошли,а щас я розачаровано думаю о жизни...Хочу найти поддержку...
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Доброе утро! Это нормально путаться в жизни, искать ответы на волнующие Вас вопросы. Что именно сейчас Вас беспокоит, о чем думаете?
психолог онлайн
Доброго дня, nikcd9.
Помітно на скільки болісно Ви пережили розлучення з хлопцем, дуже Вам співчуваю. Запам'ятайте, що за завершення, як і за початок та розбудову стосунків, завжди відповідальні двоє партнерів, тому не перекладайте цілковиту відповідальність на свої плечі. Розкажіть, будь ласка, детальніше, що стало причиною розриву і як давно це трапилося? Також кожна пара проходить різні етапи становлення у стосунках (і ви не виняток). Можливо ви відчули, що є не сумісними, тому стосунки завершилися і добре, що ви це зрозуміли зараз, а не пізніше. Я впевнена, що Ви ще знайдете людину, з якою побудуєте гармонійні, люблячі стосунки.
Чи є у Вас люди, які б могли Вас зараз підтримати (батьки, друзі)?