Дитина не хоче щоб її обіймати
Добрий день. Підкажіть будь ласка стосовно наступного: донечці 6 р. з народженням синочка , а це близько пів року тому ( і вона дуже важко це прийняла і проходив у нас той період дуже важко і тривожно) відмовляється / не хоче, щоб я її обіймала, поцілувала. Каже не рухай мене, я вже доросла і т. д
До того такого не було... ((((Як бути...
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго дня, Вікторія
Зазвичай так важко приймають народження другої дитини діти, які не впевнені в тому, що їх люблять. я не можу стверджувати. що так було і у вас, але подумати варто. І тут справа не в тому як ви відчуваєте чи ви її любите, а в тому чи вона це відчувала. Дитині може здавати, що її заміняють на іншу.
Чому вона говорить, що вже велика, і її не обіймати, тут теж окреме питання. Подумайте, чи не говорив їй хтось із сім'ї, що вона вже велика і тепер має розуміти багато чого, що вона старша, що братик маленький і потребує турботи іт д. Дитина не стає старшою від того, що в сім'ї інша дитина з'являється, вона також маленька і хоче бути маленькою.
Подумайте, чи щось із цього про вас. Для того, щоб щось вам порекомендувати, потрібно розуміти ситуацію і причини.
Дополнение от автора
часто коли приходять родичі в гості , або коли бачать по інтернету коли розмовляємо говорять до донечки, яка велика дівчинка і т. д
психолог онлайн
Ні, напевно це не могло повпливати.
Запитайте в донечки, коли вона в наступний раз так відповість: «а що дорослі не обіймаються?» чому не можна обійматися дорослим. Розкажіть, що ви з чоловіком дорослі, але обіймаєтеся (якщо ви дійсно обіймаєтеся і дитина це бачить). Потрібно знати причини. Вам буде краще звернутися до психолога і про все детально поговорити, якщо вас це справді непокоїть.
Дополнение от автора
Стосовно обіймів між мною та чоловіком, хотіла б ще запитати коли ми обіймаємось
дитина одразу встає між нами і говорить, що ви робите? Тато обніми мене, а не маму. Ніби і рада що ми обіймаємось бачу, що любимось, а водночас каже так...
Відносини з чоловіком хороші, все добре. Правда рік тому був важкий період у наших стосунках...
психолог онлайн
Важко щось однозначно сказати. Все-таки рекомендую індивідуально з психологом працювати. Схоже у вас в сім’ї не вибудувані границі і дитина не розуміє, що між татом і мамою є особливі стосунки і простір, що ви з чоловіком належите один одному більше ніж дітям.
Дополнение от автора
згідна.. Дякую!!!