Проблема в личной жизни
Здравствуйте! У меня такая проблема в отношениях с парнем. Сначала я очень сложно открываюсь парню. Боюсь, что от меня уйдут и очень болезненно реагирую на изменения в поведении, когда мне чуть меньше уделяют внимания и т.д.
С нынешним парнем мы вместе 1,5 месяца, но у нас уже проблемы. Дело в том, что я инертная. Я с удовольствием отвечаю взаимностью: продолжаю разговор, отвечаю тактильностью на тактильность, соглашаюсь куда-то пойти, принимаю внимание. Но сама инициатором не являюсь или инициирую слишком редко. И уже второй раз слышу от парня, что свои 10 шагов он сделал, а я свои не делаю. Так же слышу, что он устал сам грести лодку, и мне тоже нужно взять вёсла. Что если он не инициирует разговор, то мы молчим. Я то всё понимаю, много думаю. Но почему-то ничего не делаю. Потому что не знаю, что нужно делать. Я много говорю о проблемах и очень мало делаю.
Из-за этого у нас нет искры. В плане быта я комфортный человек: кофе по утрам, сырники, постель застелить. Но у нас нет романтики, атмосфера совсем не любовная.
В чем проблема и как это исправить?
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Доброго дня, Даша
Ви самі зазначили, що Вам "важко відкритися іншій людині". Потрібно зрозуміти звідки у Вас це.
1. Розкажіть про Ваш попередній досвід стосунків. Чому Ви розлучилися і хто був ініціатором?
2. Які у Вас стосунки з батьками (особливо татом)? Які стосунки батьків між собою?
цитата:
И уже второй раз слышу от парня, что свои 10 шагов он сделал, а я свои не делаю. Так же слышу, что он устал сам грести лодку, и мне тоже нужно взять вёсла.
Мені здається, що Ви "не робите свої 10 кроків" тому, що боїтеся чогось. Можливо, що Вас ранять, або Ви прив'яжетеся і Вас покинуть (можливо у Вас в минулому була така ситуація). У кожної людини свій темп. У Вашому випадку він повільніший, ніж у партнера тому, що Ви маєте "добре пізнати іншу людину", щоб їй відкритися та довіряти.
цитата:
Но у нас нет романтики, атмосфера совсем не любовная.
А що Ви вкладаєте у поняття "романтика"? Як саме вона б мала проявлятися у ваших стосунках?
Дополнение от автора
У попередніх стосунках ініціатором була, але тільки тому, що не бачила як рухатися далі. Зі мною було нецікаво в емоційному плані. Не було іскри.
З татом стосунки хороші, проте налагодились тільки нещодавно (десь рік). До цього були холодні та деколи напружені. Я не відчувала підтримки та теплоти, якої хотілося б.
Стосовно романтики, то з часом пропадають обійми, поцілунки. Пропадає ніжність, якісь приємні слова. Хоч я й розумію, що, можливо, через те, що я сама їх не віддаю. Я хочу тільки приймати, а віддавати зможу тільки з часом, коли звикну до людини. І через це хлопцю здається, що він тягне на собі відносини. А коли я звикаю і можу відкритися і почати віддавати все, що дали мені, стає пізно, бо від мене вже віддаляються. З'являються проблеми, про які мені постійно повідомляють. До мене холонуть, бо втомлюються щось робити.
психолог онлайн
цитата:
Стосовно романтики, то з часом пропадають обійми, поцілунки. Пропадає ніжність, якісь приємні слова.
Я б Вам рекомендувала сказати відкрито хлопцеві, що Вам здається, що Ваші стосунки охололи і Ви б хотіли більше обіймів і поцілунків із його боку. При цьому, скажіть, що Ви також усвідомлюєте, що сама мало віддаєте йому в замін, тому, можливо, така ситуація і сталася. Поясніть йому, що Вам заважає (описано нижче) та скажіть, що Ви готові працювати над цим із ним спільно.
цитата:
Хоч я й розумію, що, можливо, через те, що я сама їх не віддаю. Я хочу тільки приймати, а віддавати зможу тільки з часом, коли звикну до людини. І через це хлопцю здається, що він тягне на собі відносини.
Так, це дуже важко, коли одна людина постійно віддає, а інша - лише приймає. Я б Вам рекомендувала сказати йому про цю Вашу особливість, що Вам необхідний час, щоб відкритися, тому у Вас існує "внутрішня заборона" віддавати, адже Ви хочете спершу добре пізнати людину.
цитата:
Припускаю, що цей страх втрати після того, як Ви відкриєтеся лежить у стосунках із Вашим батьком. Я б Вам рекомендувала звернутися індивідуально до психолога-психотерапевта, щоб пропрацювати Ваш страх, бо в режимі переписки це, на жаль, неможливо (а помітно, що Вас це хвилює).