Кажется что всё против меня, не знаю что делать
Здравствуйте.
2 года назад все были живы, здоровы, у меня появился первый парень. Я его очень любила, постоянно делала подарки, была очень верная и он клялся в верности.
Но год назад он мне изменил. И как раз переехал в другую страну... У нас год отношения на расстоянии, я чувствую что чувства к нему не те, постоянно на него обижена и не доверяю ему...
На днях не стало моего домашнего животного, виню себя что могла больше ему времени уделять..
Ко всему, у меня проблемы на учёбе.. Стою на грани пересдачи и исключения из универа. Я на 2 курсе, а учёба очень дорогая... Мне очень не нравится учиться, но до выпуска мне осталось 2 года. Если меня выгонят родители будут в шоке. Я очень боюсь их расстроить. Очень переживаю.........
Я не знаю что мне делать...... Родители и До пандемии не пускали меня к парню. Он не может постоянно ездить ко мне из-за документов. Я могла бы поехать к нему, но родители меня не пускают...
Я их слушаюсь, не хочу расстроить, обидеть, не хочу скандалов
Поэтому мучаюсь сама со своими проблемами
Не могу его простить, и забыть что он обманывал меня встречаясь с другой (интима точно не было); на учёбе на гране вылета; домашнее животное.....
Переживаю на счёт всего, не знаю что делать.....
Вопрос от: ; Возраст: 19
Дополнение от автора
😔
Дополнение от автора
Ответьте мне пожалуйста....

психолог онлайн
Получается, все что вы делаете — вы делаете для ваших родиьелей? А что вы делаете для себя?
Это не вы сердите родттелей, это они сердятся — это их реакции, вы необязательно должны нести на себе ответсвенность за их реакции.
психолог онлайн
Доброго дня, Анастасія.
Помітно, що у Вас зараз накопилося багато проблем, тому Ви переживаєте великий стрес. Хочеться Вас підтримати.
цитата:
Дуже співчуваю, зрада - це завжди боляче. Ви маєте право гніватися і сумувати. Як Ви дізналися про зраду? Як аргументував причину зради хлопець? Стосунки без довіри неможливі, а щоб її відновити, необхідно щоб над нею працювало двоє партнерів (а не Ви одна). Скажіть, будь ласка, що Вам дають ці стосунки, а чого не вистачає? Що може статися найгірше, якщо Ви розлучитеся із цим хлопцем?
цитата:
Співчуваю Вашій втраті. Ви вже зробили добре - дали шанс Вашому улюбленцю жити у Вашій сім'ї. Я впевнена, що у його і Вашому житті було безліч яскравих моментів, які він запам'ятав. Крім цього, коли людина втрачає когось, то вона переживає наступні стадії: заперечення, гнів, торги, депресія, прийняття (зараз Ви знаходитеся на стадії торгів, адже обдумуєте, щоб могли зробити). Головне - перепрожити всі почуття та фази, щоб Ви відпустили Вашого улюбленця. Пропоную Вам написати йому лист, де б Ви висловили йому всі свої переживання, подяку та слова, які б Ви хотіли йому сказати. Прочитайте лист, а потім спаліть, порвіть, викиньте.
цитата:
Що саме Вам не подобається у навчанні? Ви вступали до ВНЗ на спеціальність, яку хотіли Ви, чи Ваші батьки? Якщо Ви не отримуєте задоволення від спеціалізації яку обрали, то можливо Ви і навчаєтеся погано, адже у Вас немає мотивації.
цитата:
Переживаю на счёт всего, не знаю что делать.....
У Вас є люди, які б могли Вас психологічно підтримати зараз (друзі, родичі тощо)?