відчуття наче застрягла в ролі маленької дівчинки, не можу розібратись в собі
Доброго дня. допоможіть, будь ласка, зрозуміти себе. хочу виговоритись та зрозуміти де протягом життя я допустила помилок, або ж є напевно дитячі травми. не впевнена в собі, важко приймати важливі рішення, часто ловлю себе на думці, що перед прийняттям мені потрібно з кимось поговорити, щоб якимось чином підштовхнув мене до вибору правильного, боюсь відповідальності. дуже важкі стосунки з батьком( хоча в житті для мене цієї людини не існує, і я його так не називаю). гадаю мені потрібна допомога психолога так як сама не можу розібратись в цьому, відчуття наче я не живу, а відбуваю каторгу і лише місцями бувають моменти позитивні. я дуже хочу в собі розібратись , але не можу обрати когось конкретного, того хто дійсно допоможе мені почати жити. дякую
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Вы правы милая девушка. Вам действительно необходимо в себе разобраться, чтобы ничего не сковывало, чтобы можно было самостоятельно принимать решения, жить наполную. Вот и с психологом Вы не можете решиться, хотя понимаете, что для Вас это стало необходимо. Не затягивайте. Жизнь не такая длинная, чтобы давать себе страдать. Выбирайте интуитивно. И конечно немного познакомившись хотя бы с информацией на сайте.
Дополнение от автора
скажіть, будь ласка, як з Вами зв'язатись?
психолог онлайн
цитата:
є напевно дитячі травми. не впевнена в собі, важко приймати важливі рішення, часто ловлю себе на думці, що перед прийняттям мені потрібно з кимось поговорити, щоб якимось чином підштовхнув мене до вибору правильного, боюсь відповідальності. дуже важкі стосунки з батьком( хоча в житті для мене цієї людини не існує, і я його так не називаю).
Здравствуйте, думаю, что скорее всего причиной вашей неуверенности в себе, это есть все же детские травмы, исходя из того что вы написали про ваши отношения с отцом.
И именно с этим стоит начать вашу работу, бережно проработав ваши обиды на отца, вы сможете больше понять себя, свои чувства и эмоции и после чего вы приобретете уверенность в себе в своих действиях.
цитата:
відчуття наче я не живу, а відбуваю каторгу
Как давно с вами эти ощущения?
цитата:
лише місцями бувають моменти позитивні.
что это за моменты? Пробуйте вспоминать о них чаще, прожить еще раз. Это вам будет давать силы и энергию двигаться дальше.
психолог онлайн
Доброго дня.
Індивідуальна робота над собою , шанс змінити своє життя на краще. У Вас є розуміння, що щось відбувається у Вашому житті не так і готовність працювати. Думаю, пошук спеціаліста може бути гарною нагодою прийняти рішення у виборі.
Успіхів Вам!