Чому мій чоловік спілкується з колишньою, знаючи як мені не приємно?
Я одружена є дитина 6 міс
З чоловіком сваримось через його колишню.
До весіля коли ми були разом вона дзвонила писала вони спілкувались я все чула.
Мені було це не приємно. Я просила не спілкуватись . Казав не спілкується через деякий час я бачу смс від неї цитую:удили шоб твоя не бачила.
Мені прийшлось її казати щоб дала спокій.Все начибто стало добре.
Зараз я дізнаюсь шо як я була в родомі вони бачились потім знову бачились і тут буквально в березні здзвонювались .
Вона обманюючи свого чоловіка спілкується з моїм.
Мені це не приємно я цього не розумію мабуть.
Впершу чергу хочу шоб не спілкувались. Чому чоловік собі це позволяє знаючи як я погано до цього ставлюсь обманюючи мене спілкується з нею?
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Добрий ранок! Співчуваю Вам! Довіра є важливою у стосунках. До шлюбу Ви могли довіряти майбутньому чоловіку? Чи розмовляли Ви з ним про те, що відчуваєте, коли бачите спілкування за своєю спиною? Які у Вас стосунки з чоловіком?
психолог онлайн
Доброго дня, nika2a.
Дуже Вам співчуваю - Ви маєте право гніватися та сумувати, адже чоловік не поважає Ваші бажання.
цитата:
Чому чоловік собі це позволяє знаючи як я погано до цього ставлюсь обманюючи мене спілкується з нею?
На жаль, ми не зможемо відповісти на це питання, адже лише Ваш чоловік знає на нього відповідь (а ми можемо лише будувати гіпотези, що є неефективним). Ви запитували відкрито чоловіка, чому він продовжує спілкуватися із колишньою? Що йому дає спілкування із нею? Ви зазначили, що ще на початку стосунків знали, що він спілкувався із колишньою, конфронтували його, однак ця поведінка повторювалася. Тоді чому Ви продовжували із ним стосунки?
Скажіть, будь ласка, що Вам дають ці стосунки і чого Вам у них не вистачає?
цитата:
Казав не спілкується через деякий час я бачу смс від неї цитую:удили шоб твоя не бачила.
Як Ви побачили це смс? Ви брали телефон чоловіка без його дозволу? Помітно, що у вашій сім'ї відсутня взаємодовіра. Так, довіра є крихкою річчю і щоб її відновити необхідна співпраця двох партнерів. Найкращий варіантом було ваше спільне звернення на консультування до сімейного психолога. Ви можете запропонувати цей варіант чоловіку. Якщо ж він відмовиться співпрацювати, то запитайте себе - чи готові Ви це терпіти і приймати далі, якщо чоловік не цінує ваших стосунків.
Крім цього, пам'ятайте, що у Вас є 6-місячна дитинка, а щасливі діти - це, перш за все, щасливі батьки.