Неможу розібратись в собі, незнаю чи потрібні мені ці стосунки
Хлопець зробив пропозицію одружитись 1,5 роки тому все замовили, залишилось 3 місяці до весілля і я розумію що неготова абсолютно до того, хочу розійтись і просто неможу цього сказати переживаю і незнаю як до того поставляться рідні. Хлопець просто нехоче відпустити, ну для чого то весілля і потім розлучатись, краще зразу все закінчити, як йому це пояснити що краще зараз ніж потім? Мучити один одного
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Здрастуйте))
Одруження серйозний крок у житті, якщо є хоч найменші сумніви в доцільності цього кроку - то краще, принаймі, відкласти цю подію. Якщо ж є тверде рішення, що це не той партнер на все життя, то поговоріть щиро та коректно. Родичі переживуть, мова йде про ваше життя! Це ваше життя! Не їхнє.
психолог онлайн
Если вы понимаете, что хотите разойтись и так будет лучше вам, то ни расстройства родных, ни МЧ не должны вас останавливать. Ведь это ваша жизнь. Вы имеет полное право делать выборы, которые считаете лучшими для вас. И вы абсолютно правы в том, что если видите уже, что все закончится разводом, то лучше сейчас расстаться, чем создавать семью. Это серьезный шаг.
Дополнение от автора
я пояснюю йому що нам потрібно поговорити і він розуміє про що буде йти мова,поводить себе як маленька дитина, чуть не плаче, говорить « ну чому ти мене хочеш кинути я ж тебе люблю, я цього не переживу. Якщо ти мене кинеш я покінчу з життям». Я неможу з ним ні бути ні говорити, просто нервує кожне його слово тому і вирішила поспілкуватись з психологом, дякую вам за поради) в мене таке враження що нерви просто не витримують вже
психолог онлайн
Добрый день! Сочувствую, не всегда люди согласны с нашими решениями. Но это совсем не значит, что мы должны идти у них на поводу.
психолог онлайн
Те що він вам говорить це схоже на маніпуляції. Кожна людина сама несе відповідальність за своє життя після 18 років!!
Прислухайтесь до себе, адже якщо вас зараз нервує кожне його слово, то що надалі?
психолог онлайн
А вы его любили когда-нибудь? Если да, то можно восстановить баланс. Или нет и он вас ввел в отношения, а вы просто согласились?
психолог онлайн
Этоманипуляции вашего МЧ. Только и всего
Не хочет говорить, запугивает вас своим самоубийством - напишите письмо. Когда созреет ко взрослому разговору - сможете поговорить
Дополнение от автора
Тільки почала розмову про розійтись, як він починає нити. Говорить, що він все зробить як я хочу, стане таким як мені потрібно, тільки б ми не розходились. Я нерозумію як хлопець в 24 роки може бути такою мямлею, таке враження що він залишився у віці 15 років, таким маминим синочком і нехоче розуміти що він доросла людина .
Дополнение от автора
Я знаю що він мене дуже любить, а я незнаю, невпевнена, неможу навіть говорити все нервує
психолог онлайн
Если уже сейчас вы говорите про МЧ, что он мямля, то какая свадьба, какая семья? Что же дальше будет?
Пожалейте себя, а не его. Ведь это вы собираетесь замуж, хотя не хотите этого
Дополнение от автора
Вчора поговорила з мамою, підтримки 0!! Відповіла - про що ти думаєш, якщо тато взнає то він інфаркт дістане, його батьки так добре до тебе відносяться а він такий файний, що люди скажуть. Важливіша яка буде думка людей, а ніж що буде з моїм життям. Просто хочеться зникнути і щоб ніхто не згадував про тебе
психолог онлайн
Доброго ранку!
Як почуваєте себе після цього? Які емоції? Думки? Ви прийняли мужнє рішення.
Батькам минеться. Старше покоління заточено під те, що люди скажуть. Це найменше, що вас має турбувати.
Полюбіть себе) турбуйтесь про своє життя!
психолог онлайн
Сочувствую, что поддержки нет. Зачастую и правда мнение окружающих крайне важно и ставится на первое место. Хотя люди поговорят, да забудут. Им никакого дела нет до вас, вашей свадьбы, ваших родителей.
Конечно, вашим родителям неприятно, возможно стыдно. Но они взрослые люди, справятся со своими чувствами. Вы не можете всегда всех ставить выше себя. Иначе вы будете жить не свою жизнь, а других людей. Выбирайте то, что вам важно и нужно.
Вам сейчас нужна поддержка. Есть кто-то из близких, из друзей, кто не будет осуждать вас, стыдить, а поддержит?
Если нет, то таким человеком может стать психолог. Все таки у вас нелегкий выбор и поддержка крайне важна
Дополнение от автора
Неможу йому пояснити що я його нелюблю??? просто не доходить, приїхав і ми розмовляємо, толку мало. Його слова «Чому ти мене розлюбила? Ти ж мене любила як то сталося? Давай спробуєм відновити стосунки, я змінюсь все буде так як ти хочеш. »!. Ну як до нього має дойти?
Дополнение от автора
Він неможе змиритись з думкою що ми розходимось і шукає спосіб все з початку почати
Дополнение от автора
Відпишіть для нього відповідь, я перекину, бо те що я пояснюю до нього не доходить, або він просто нехоче це сприймати
психолог онлайн
А если до него не будет доходить, то вы готовы замуж выйти?
Не принимает парень ваш выбор, пытается сделать, как он хочет, настоять на своем. Так бывает.
Вам не нужно, чтобы до него дошло. Вам нужно сказать, что вы не хотите замуж, потому что так хотите. Точка
Дополнение от автора
Неготова виходити заміж
психолог онлайн
Тогда не ставьте себе за цель, чтобы до МЧ "дошло". Вряд ли он будет радостно кивать и говорить "да, конечно, как скажешь дорогая".